فرمانده سپاه کربلا استان مازندران گفت: در شش سال اجرای اقتصادی مقاومتی، ۲۵ هزار کارگاه اشتغال زایی در استان مازندران ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری موج مازندران ، سردار محمد حسین بابایی در نشست خبری اظهار داشت: در دهه فجر امسال 9هزار و 957 ویژه برنامه در ایام دهه فجر توسط سپاه کربلا مازندران در شهرستانهای این استان برگزار می شود.

وی ادامه داد : به واسطه انقلاب اسلامی وارد مسیر نور شده ایم که پرچم ما توحیدی است و رهبر و مقصد ما واحد است و در اصول وحدت داریم و اگر نسبت به اصول انقلاب اسلامی اختلاف داشته باشیم ضربه خواهیم دید و یکی از اساسی ترین پایه های انقلاب اسلامی، اصل ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: برنامه اردوهای فرهنگی و جهادی، یادواره های شهدا با عنوان آبروی محله، مسابقات فرهنگی و ورزشی، افتتاحیه پایگاه های مقاومت و سالن های ورزشی به تعداد بیش از ۱۰۰ واحد، محرومیت زدایی و طرح های اقتصاد مقاومتی و همایش علمی، فرهنگی وبصیرتی ، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، نمایشگاه دستاوردهای بسیج، همایش محله پاک در ۱۳ محله پاکسازی شده، اجرای طرح کرامت و اجرای طرح محله انقلاب از مهمترین برنامه های سپاه کربلا مازندران در دهه فجر سالجاری در مازندران می باشد.

سردار بابایی گفت: کلید ۲۰۰ خانه محرومان ۱۹ بهمن ماه با حضور سردار غیب پرور به صاحبان آن تحویل داده می شود .