طرح ارتقا امنیت اجتماعی به قوت خود باقی است


طرح ارتقا امنیت اجتماعی به قوت خود باقی است

رکنا: فرمانده انتظامی پاسارگاد از اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی با محوریت پاکسازی نقاط آلوده و کشف 190کیلوگرم تریاک در 10 ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد نیکبخت" در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، مأموران پلیس این شهرستان، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را با قدرت و جدیت بیشتر در سطح شهرستان اجرا می کنند.

وی افزود: ماموران موفق شدند در اجرای این طرح ها، در 10 ماهه اول سال جاری ضمن دستگیری تعداد280 نفر خرده فروش و معتاد مواد مخدر، میزان 190کیلوگرم تریاک، 4 کیلوگرم حشیش، 2 کیلوگرم هروئین و شیشه و 10 کیلوگرم شیره و سوخته تریاک کشف کنند.

سرهنگ "نیکبخت" با بیان اینکه 60دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف نیز در این طرح توقیف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام انتظامی با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب شهروندان با پلیس، از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه تهیه، توزیع و فروش موادمخدر، آن را از طریق تلفن110به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !