فیلم | لحظه تیراندازی راننده تاکسی با ژ3 به شهرداری هشتگرد!


لحظه تیراندازی یک راننده تاکسی با اسلحه ژ3 به ساختمان شهرداری هشتگرد را می بینید.

سرهنگ سید محمدرضا خسروی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: در ساعت ۸:۲۸ دقیقه صبح امروز چهارشنبه ۱۰ بهمن در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیراندازی در میدان شهرداری شهر جدید هشتگرد، بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری هشتگرد برای بررسی موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند.

پس از حضور مأموران مشاهده شد که فردی از سمت میدان شهرداری هشتگرد با یک قبضه سلاح «ژ ۳» در حال تیراندازی به سمت ساختمان شهرداری است. مأموران بلافاصله وارد عمل شده و با به کارگیری تدابیر امنیتی، نامبرده را دستگیر و به همراه سلاح به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ خسروی بیان کرد: متهم در بازجویی‌های مأموران انگیزه خود از این تیراندازی را ناراحتی و عصبانیتش از تخریب منزلش توسط عوامل شهرداری و نوعی تلافی این اقدام آنها عنوان کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز تصریح کرد: در حادثه تیراندازی صبح امروز به ساختمان شهرداری هیچ فردی کشته و یا مجروح نشده است.

وی اظهار کرد: نامبرده با در اختیار داشتن یک قبضه سلاح «ژ ۳» که آن را در سال ۵۷ تهیه کرده بود با ایستادن جنب میدان شهرداری هشتگرد اقدام به تیراندازی به سمت ساختمان شهرداری می‌کند.

منبع : رکنا

۶۱۶۱

کد خبر 1227472

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها