نقش زوج بدخشان - جواهری در موفقیت گل گهر؛ مدیران کاملا ورزشی


نقش زوج بدخشان - جواهری در موفقیت گل گهر؛ مدیران کاملا ورزشی

گل گهر سیرجان در این فصل از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، شانس اصلی صعود به لیگ برتر محسوب می‌شوند.

به گزارش فرتاک ورزشی،

سیرجانی‌ها با زوج حاج حسن بدخشان و مهندس محمد جواهری در اول فصل به وینگو بگوویچ برای سومین سال متوالی اعتماد کردند و مزد اعتمادشان را نیز گرفتند و پس از چند سال تلاش، اکنون در یک قدمی حضور در لیگ برتر قرار گرفته‌اند.

از نکات قابل توجه گل گهر در این فصل؛ اتحاد و همدلی بازیکنان با کادر مدیریتی باشگاه می‌باشد. حسّ رفاقت گونه‌ای که سبب شده چه در طول 90 دقیقه بازی و چه خارج از زمین مسابقه همه در کنار هم قرار بگیرند و برای رسیدن به یک هدف تلاش کنند.

ظهر امروز حاج حسن بدخشان و مهندس جواهری با حضور در منزل شخصی حسن شوشتری، بازیکن مصدوم گل گهر، قرارداد این بازیکن را برای سال آینده نیز تمدید کردند. اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر که سابقا نیز در باشگاه گل گهر رخ داده بود. تمدید قرارداد با حسین دوستدار و حامد زمانی دو بازیکنی که در لباس گل گهر رباط دادند اما مدیریت باشگاه گل گهر ضمن تمدید قراردادشان، روحیه آنها برای بازگشت با قدرت بیشتر را فراهم کردند.

به هر حال مدیران فوتبالی و ورزشی باشگاه گل گهر به خوبی نشان دادند که در مقاطع حساس چه اقدامی باید نمود. قطعا موفقیت فعلی گل گهر را باید به پای زوج بدخشان - جواهری نوشت. موفقیتی که بازیکنان بسیار در آن دخیل هستند اما نقش اصلی را مدیریت باشگاه در به دست آوردن چنین جایگاهی داشته است.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید