عیادت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از معاون مضروب هنرستان حمیدیه



عیادت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از معاون مضروب هنرستان حمیدیه

رکنا: مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از معاون مضروب یکی از هنرستان‌های حمیدیه عیادت کرد.

محمد تقی زاده، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با حضور در بیمارستان گلستان اهواز از معلم مضروب "هنرستان پسرانه ولایت حمیدیه" که توسط یکی از دانش آموزان آن مدرسه از ناحیه پا مجروح شده بود، عیادت کرد.

وی در عیادت از معلم مضروب حمیدیه گفت: آموزش و پرورش خوزستان ضمن حمایت همه جانبه از فرهنگیان شریف و متعهد استان، با جدیت هتک حرمت به همکار خود در شهرستان حمیدیه را پیگیری می‌کند.

تقی زاده در این دیدار حمایت از معلم را حمایت از فرهنگ یک جامعه دانست و با تاکید بر لزوم احترام به معلم و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه اظهار کرد: مهارت کنترل خشم و تسلط به رفتار از مهارت‌های مهمی است که باید نوجوانان و جوانان فرا بگیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به ورود دادستان به پرونده مضروب شدن این همکار فرهنگی بیان داشت: کلیه هزینه‌های درمانی وی را اداره تعاون آموزش و پرورش خوزستان بر عهده می‌گیرد.

گفتنی است؛ از سوی مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان کارگروهی متشکل از رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان، رئیس اداره حقوقی، رئیس اداره تعاون و مدیریت حراست آموزش و پرورش خوزستان مسئول پیگیری وضعیت معلم آسیب دیده شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


عیادت مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از معاون مضروب هنرستان حمیدیه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جزئیات تازه از مرگ 6 کارگر در آتش سوزی شرق تهران