بانک‌ها پا بر گلوی تولیدکنندگان گذاشته‌اند


بانک‌ها پا بر گلوی تولیدکنندگان گذاشته‌اند

معاون خانه صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه واحدهای تولیدی در ایران 10 برابر دنیا سود بانکی پرداخت می‌کنند، گفت: با شرایط تولیدی که در کشور وجود دارد، پرداخت چنین سودهایی به بانک‌ها صحیح نیست.

بیژن پناهی زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در مواجهه با واحدهای تولیدی اظهار کرد: شرایط اقتصادی کنونی شرایط بسیار حساسی است و بانک‌ها نباید در این شرایط بسیار حساس به واحدهای تولیدی فشار وارد کنند.

وی با بیان اینکه باید اصل بر آرامش اقتصادی واحدهای تولیدی باشد، افزود: در این شرایط جنگ اقتصادی قرار نیست تا بانک‌ها با عملکردشان، واحدهای تولیدی را از ادامه فعالیت‌ها باز دارند و آن‌ها را نا امید و مأیوس کنند.

معاون خانه صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه باید به واحدهای تولیدی آرامش داد تا بتوانند در این شرایط نسبت به تولید اقدام کنند، تصریح کرد: بیشتر مشکلات واحدهای تولیدی به دلیل تصمیمات غیر کارشناسی بوده که برای آن‌ها اتخاذ شده است و در این زمینه بانک‌ها نباید فشار را بر تولیدکنندگان بیشتر کنند.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی با مشکلات فراوانی در بحث تأمین مواد اولیه، منسوخ بودن خطوط تولید، مشکلات تأمین اجتماعی و… مواجه هستند و اینکه بانک‌ها در این شرایط حساس پا بر گلوی تولیدکنندگان بگذارند، درست نیست.

معاون خانه صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: بانک‌ها باید با واحدهای تولیدی همکاری لازم را داشته باشند تا آن‌ها بتوانند در این شرایط جنگ اقتصادی نسبت به تولید اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...