اعدام و زندان برای عاملان به راه انداختن حمام خون در خیابان معلم+ عکس


اعدام و زندان برای عاملان به راه انداختن حمام خون در خیابان معلم+ عکس

حوادث رکنا: حکم عاملان نزاع خونین خیابان معلم بیرجند صادر شد که بر این اساس یکی از متهمان به قصاص و دیگر متهمان به دو تا سه سال حبس محکوم شدند.

مرداد ماه امسال در خیابان معلم بیرجند بین دو جوان بر سر موضوعی بحث شد که در پی آن بین 9 نفر درگیری فیزیکی رخ داد که در این درگیری چاقوی یکی از متهمان در سینه جوان 18 ساله فرو رفت و این نزاع رنگ خون و قتل گرفت.

متهم 27 ساله پرونده که به اتهام شرکت در نزاع دسته جمعی منجر به جرح و قتل، پشت میز محاکمه قرار گرفته بود در دفاع از خود گفت: موضوع بسیار کوچک بود که برای حل آن با هم در محل کسب من در خیابان معلم قرار گذاشتیم. قرار بود صحبت کنیم اما او (متهم ردیف اول) با چاقو مرا تهدید کرد که با استفاده از یک قمه برای دفاع از خود به دست او زدم که درگیری شدت گرفت و وقتی دوستان متهم آمدند من و برادرم فرار کردیم اما مقتول در میان این ها مانده بود و پس از این که در این درگیری چاقو خورد به سمت ابتدای کوچه رفت که روی زمین افتاد و فکر کنم همان لحظه فوت کرد.متهم ردیف اول که 24 سال دارد نیز در دفاع از خود گفت: وقتی دیگر متهم به من فحاشی کرد قرار بر این بود که نزد او بروم و صحبت کنم اما وقتی وارد کوچه ... خیابان معلم شدم قمه ای در پارچه داشت و برادرش نایلونی پر از شیشه و مقتول هم در دستش شیشه بود. وقتی نزد متهم رفتم با قمه دست چپ مرا مجروح کرد که خودم را به کوچه اصلی رساندم و روی کاپوت خودرویی افتادم که دوستانم در آن نشسته بودند. در همان حال شیشه ای به شیشه خودرو اصابت کرد که صاحب آن پیاده شد و مقتول با شیشه ای که در دست داشت او را زخمی کرد و سپس به سمت من آمد. تا آن لحظه از چاقو استفاده نکرده بودم و فقط برای دفاع از خود قصد داشتم چاقو را به کتف او بزنم که به سینه مقتول خورد و سپس فرار کرد و من هم به بیمارستان رفتم که آن جا متوجه شدم فردی که چاقو خورده، فوت کرده است.

حکم متهمان

قاضی این پرونده با اشاره به پایان مهلت قانونی و بررسی دقیق پرونده گفت: متهم 24 ساله که با استفاده از چاقو فرد را به قتل رسانده است به قصاص محکوم شد و دیگر متهمان این پرونده به ترتیب به سه و دو سال حبس محکوم شدند. «رمضانی» یادآور شد: رای صادره از سوی شاکیان قابل فرجام خواهی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا