مزایا و امنیت در کوچ سرفینگ Couchsurfing


مزایا و امنیت در کوچ سرفینگ Couchsurfing

مزایا و امنیت کوچ سرفینگ، کوله پشتی: کوچ سرفینگ ایده اقامت گردشگران در خانه‌ی میزبانان مهمان‌نواز هر کشور را مطرح کرد و این ایده با استقبال گرم مردم دنیا مواجه شد. این شبکه اجتماعی راه گردشگری با هزینه کم را هموار کرد. سوالی که همیشه ذهن مسافران را مشغول می کند این است که مزایای این کار چیست و آیا امنیت دارد یا خیر؟

کوله پشتی: کوچ سرفینگ ایده اقامت گردشگران در خانه‌ی میزبانان مهمان‌نواز هر کشور را مطرح کرد و این ایده با استقبال گرم مردم دنیا مواجه شد. این شبکه اجتماعی راه گردشگری با هزینه کم را هموار کرد. سوالی که همیشه ذهن مسافران را مشغول می‌کند این است که مزایای این کار چیست و آیا امنیت دارد یا خیر؟

مزایا و امنیت در کوچ سرفینگ Couchsurfing

مزایای کوچ سرفینگ (Couchsurfing)

جدا از مزیت مهم آن که یافتن اقامتگاهی رایگان است،این کار می تواند دارای مزایای دیگری هم باشد:

- شما قسمت دیگری از گردشگری را می بینید و درک می کنید. یک میزبان خوب، درک عمیق تری از مکان مورد نظر شما ایجاد خواهد کرد.
- افراد و دوستان محلی اطلاعات بهتری نسبت به نقاط مختلف محلی دارند،پس بهتر می توانند شما را راهنمایی کنند تا در زمان و هزینه ها صرفه جویی شود.
- شما ممکن است به یک آشپزخانه دسترسی داشته باشید. خوردن مواد غذایی و پخت و پز در خانه، ارزان تر و سالم تر از غذا خوردن در رستوران هایی است که اغلب مسافران اجبارا از آن استفاده می کنند.
- حتی اگر محلی برای اقامت هم داشته باشید، می توانید با استفاده از سایت couchsurfing برای داشتن ملاقات جدید و یافتن پاتوق های مسافران کمک بگیرید.
- دوستی های طولانی اغلب از طریق couchsurfing ایجاد می شوند.
- Couchsurfing فقط برای مسافران انفرادی نیست. زوج ها و خانواده های دارای فرزند نیز می توانند با میزبانی با موقعیت مشابه تعامل داشته باشند.
مزایا و امنیت در کوچ سرفینگ Couchsurfing

آیاکوچ سرفینگ ( Couchsurfing ) امن است؟

اگرچه تعامل با افراد غریبه سخت و خطرناک است اما در سایت کوچ سرفینگ هر روز در مورد میزبان و مهمانان بد و تجربیات آنها نوشته می شود. شما می توانید از این راهنمایی های و پیشنهادات کمک بگیرید تا امنیت خود را تامین کنید. ابتدا باید مشخص کنید که چه میزبانی با چه جنسیتی می خواهید، سپس با چک کردن پروفایل او تا حدودی با شخصیت و جایگاه اجتماعی آن آشنا شوید.قبل از انتخاب میزبان و یا قبول مهمان، از نظر مسافران و یا میزبانان قبلی استفاده کنید. نظر افراد قبلی بسیار مهم است. نگران نباشید، اگر کسی در این مسیر بد باشد و امتیاز بد دریافت کنند دیگر نمی تواند در این سایت فعالیت داشته باشد.
مزایا و امنیت در کوچ سرفینگ Couchsurfing

چگونه می توان یک کوچ سرفرینگ (CouchSurfer) خوب بود

couchsurfing کاملا رایگان است، به یاد داشته باشید که شما اینکار را برای ایجاد ارتباط، پیدا کردن دوست جدید و داشتن ملاقات انجام می دهید پس نباید انتظاری داشته باشید.هدیه دادن از سوی مسافران می تواند کاری کاملا اختیاری باشد.میزبان خود را به خوبی بشناسید. زمانی را برای گذراندن با او اختصاص دهید.همیشه برای هدیه ای حتی کوچک برنامه ریزی داشته باشید تا آن خانه را با گذاشتن خاطره ای خوش ترک کنید.توجه داشته باشید که ماندن بیش از دو سه روز هم چندان جایز نیست.
مترجم:سحر مردانه
منبع: www.tripsavvy.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!