به گزارش افکارنیوز،

جام ملت‌های آسیا رو به اتمام است و روز جمعه دو تیم ملی فوتبال قطر و ژاپن باید در دیدار نهایی برابر هم به میدان بروند تا قهرمان این دوره مشخص شود.

در این دوره بازیکنانی توانستند بدرخشند که شاید تا قبل از شروع جام ملت‌ها کسی آن‌ها را نمی‌شناخت و انتظار نداشت بتوانند در بین بازیکنان بزرگ حاضر در جام ملت‌ها بدرخشند.

* مهند علی

مهاجم عراقی‌ها توانست در این دوره درخشش خوبی در جام ملت‌ها داشته باشد و گفته می‌شود مورد توجه چند تیم بزرگ قرار گرفته است.

* ریتسو دوان

ریتسو دوان ژاپنی توانست در این دوره فراتر از انتظار ظاهر شود و در بین تیم جوان شده ژاپن حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. او در بازی برابر ایران در نیمه نهایی نیز خوب ظاهر شد.

* المعز علی

می‌توان گفت آقای گلی این بازیکن در جام ملت‌ها قطعی شده است. المعز علی جوان توانست در این دوره ۸ گل در جام ملت‌ها به ثمر برساند تا به رکورد علی دایی در جام ملت‌های ۹۶ دست یابد.

* طارق سلمان

این بازیکن قطری نمایش بسیار خوبی در تیم ملی قطر داشت و این کشور را به حضور قدرتمند در جام جهانی بعدی که به میزبانی قطری‌ها است امیدوار کرد. او یکی از جوانانی است که قطر روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد و موفق شد.

* بسام راوی

در نهایت دفاع چپ تیم ملی فوتبال قطر نیز یکی از بازیکنانی بود که در تیم خوب سانچس درخشید. او نه تنها وظایف دفاعی خود را به بهترین شکل انجام داد بلکه توانست در بازی برابر عراق نیز گل مهمی به ثمر برساند و این تیم را حذف کند.