پروژه هایی بندر امیرآباد روند رو به رشدی دارد


پروژه هایی بندر امیرآباد روند رو به رشدی دارد

معاون توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: پروژه هایی بندر امیرآباد روند رو به رشدی را داراست و شاهد توسعه مناسب در این بخش هستیم. ...

معاون توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور گفت: پروژه هایی بندر امیرآباد روند رو به رشدی را داراست و شاهد توسعه مناسب در این بخش هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا الهیار شامگاه چهارشنبه بعد از بازدید میدانی از زیرساخت ها و پروژه های عمرانی بندر امیرآباد در جمع خبرنگاران افزود: 40 میلیارد تومان در سال جاری در بندرامیرآباد سرمایه گذاری شده است که زمینه ساز حضور بیشتر سرمایه گذاران است.

وی گفت: علاوه بر پروژه های عمرانی در دست ساخت، راههای دسترسی از نیازهای مهم بندر است که دو راه رستمکلا و گهرباران در دست انجام است.

معاون توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی کشور بیان داشت: مسیر رستمکلا به بندر با همکاری بندرامیرآباد، راه اهن و شرکت ساخت و توسعه در دست ساخت است که با اتمام آن شاهد توسعه مناسبی در این بخش خواهیم بود.

الهیار بیان داشت: راه گهرباران هم از پیشرفت مناسبی برخوردار است و ضمن ایمن سازی با تعریض انجام شده، شاهد کاهش ترافیک در این محور خواهیم بود.

وی گفت: در بخش اقتصادی هم بندرامیرآباد از توسعه مناسبی در ایجاد واحدهای تولیدی و حضور سرمایه گذاران برخوردار است و کارخانه ام دی اف در این منطقه ویژه اقتصادی، بعنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولیدی، تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دورهمی ترلان پروانه با دوستانش + عکس