والتری بوتاس می تواند لوئیس همیلتون را آزار بدهد


فرمول یک ایران – نیکو روزبرگ معتقد است که والتری بوتاس می تواند فصل آینده را شانس دوباره ای برای درخشش تلقی کند و در مرسدس پیشرفت کند و در نهایت لوییس همیلتون را آزار بدهد! بوتاس در طول فصل هایی که مرسدس را همراهی کرده، کاملا در سایه لوییس بوده اما راننده پیشین مرسدس باور دارد که والتری چیز های زیادی برای گفتن دارد و می تواند تبدیل به نگرانی...

فرمول یک ایران – نیکو روزبرگ معتقد است که والتری بوتاس می تواند فصل آینده را شانس دوباره ای برای درخشش تلقی کند و در مرسدس پیشرفت کند و در نهایت لوییس همیلتون را آزار بدهد!

بوتاس در طول فصل هایی که مرسدس را همراهی کرده، کاملا در سایه لوییس بوده اما راننده پیشین مرسدس باور دارد که والتری چیز های زیادی برای گفتن دارد و می تواند تبدیل به نگرانی نسبتا بزرگی برای همیلتون شود:

والتری خیلی بیشتر از چیزی که در این فصل به نمایش گذاشت در چنته دارد. با شروع فصل جدید والتری بوتاس این شانس را دارد که قوی تر از هر زمان دیگری به رقابت ها بیاید و در جایگاه بهتری قرار بگیرد و حتی تا حد زیادی موجبات آزار همیلتون باشد.

به نظر من این امکان پذیر است، همه چیز به شروع فصل مربوط است. او فصل گذشته ناکامی های زیادی را تجربه کرد، اگر شانس یار او باشد و البته شروع خوبی هم داشته باشد، شرایط کاملا متفاوتی به وجود خواهد آمد.

والتری بوتاس می تواند لوئیس همیلتون را آزار بدهدوالتری بوتاس می تواند لوئیس همیلتون را آزار بدهد والتری بوتاس – تیم مرسدس

مرسدس از همین حالا مشغول برنامه ریزی برای ششمین قهرمانی پی در پی خودش است و به زودی هیولای خود را آزاد خواهد کرد و با وجود اهمیت قهرمانی تیمی، قهرمانی رانندگان هم مسئله مهمی تلقی می شود و در کنار اهمیت مرسدسی بودن قهرمان، نیکو امیدوار است بتواند رقابت هیجان انگیزی را میان دو راننده شاهد باشد:

تیم عملکرد خارق العاده ای را ثبت کرده است اما این به منزله عقب کشیدن نیست، اکنون زمان رقابت های جدید در بالای جدول است و در کنار این رقابت است که بهترین تیم قهرمان می شود.

مرسدس در سال های اخیر بهترین بوده و ما می خواهیم که تیم تا آخر این مسیر را طی کند و اجازه شکل گرفتن رقابت ها را به رانندگان بدهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید