شرایط فروش چری آریزو 6 در بهمن 97 اعلام شد


شرایط فروش چری آریزو 6 در بهمن 97 اعلام شد

شرایط فروش چری آریزو 6 (Chery Arrizo 6) در بهمن 97 اعلام شد. شرکت مدیران خودرو، برای نخستین بار آریزو 6 را به صورت فروش نقدی با موعد تحویل 6 روزه به مشتریان عرضه می‌کند. شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی چری در ایران، برای اولین بار شرایط فروش نقدی خودرو چری آریزو 6 را... نوشته شرایط فروش چری آریزو 6 در بهمن 97 اعلام شد اولین...

شرایط فروش چری آریزو 6 (Chery Arrizo 6) در بهمن 97 اعلام شد. شرکت مدیران خودرو، برای نخستین بار آریزو 6 را به صورت فروش نقدی با موعد تحویل 6 روزه به مشتریان عرضه می‌کند.

شرکت مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی چری در ایران، برای اولین بار شرایط فروش نقدی خودرو چری آریزو 6 را در بهمن‌ماه 97 اعلام کرده است. بر اساس این بخشنامه، خودروی چری آریزو 6 به صورت فروش نقدی فوری با موعد تحویل 60 روزه به مشتریان عرضه می‌شود. در ادامه، جزئیات شرایط فروش چری آریزو 6 را مشاهده می‌کنید:

توضیحات:

در این بخشنامه، قیمت خودرو قطعی است. در این بخشنامه، هر کد ملی فقط به ثبت نام یک خودرو مجاز است. طبق این بخشنامه، مشتریان از یک بار صلح برخوردار خواهند بود. در صورت تاخیر در تحویل خودرو (از تاریخ درج شده در قرارداد) بر اساس درخواست مشتری 12 درصد جریمه تاخیر محاسبه و به مشتری پرداخت خواهد شد. زمان پرداخت خسارت تاخیر 7 روز کاری بعد از تحویل خودرو و بر اساس درخواست مشتریان است. ثبت نام فقط از محل رنگ‌های فعال در سیستم فروش (سفید و مشکی) ممکن خواهد بود.

شرایط فروش چری آریزو 6 در بهمن 97

نام خودرو قیمت موعد تحویل
چری آریزو 6 اکسلنت 289 میلیون و 700 هزار تومان 60 روز کاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل