اولین تصویر از گوگو امبتا-را در فیلم Misbehaviour درباره مراسم بهترین دختر دنیا


اولین تصویر از گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) در نقش میس گرنادا در فیلم Misbehaviour درباره مراسم دوشیزه دنیا منتشر شد. این شرکت کننده که نام اصلی او جنیفر هاستن بوده، اولین دختر...

اولین تصویر از گوگو امبتا-را (Gugu Mbatha-Raw) در نقش میس گرنادا در فیلم Misbehaviour درباره مراسم دوشیزه دنیا منتشر شد. این شرکت کننده که نام اصلی او جنیفر هاستن بوده، اولین دختر سیاهپوستی است که جایزه بهترین دوشیزه دنیا را برده و داستان او در این فیلم نمایش داده خواهد شد. در این فیلم علاوه بر امبتا-را بازیگرانی از جمله کیرا نایتلی (Kiera Knightly)، سوکی واترهاوس (Suki Waterhouse) و کلارا روزیگر (Clara Rosager) هم حضور دارند. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

Misbehaviour براساس داستان واقعی مراسم دوشیزه دنیا در سال ۱۹۷۰ ساخته شده که با بیش از ۱۰۰ میلیون بیننده، پربیننده ترین برنامه تلویزیونی شد. این مراسم در لندن برگزار شد و باب هوپ (Bob Hope) کمدین معروف مجری آن مراسم بود. این مراسم به یکی از به یاد ماندنی‌ترین مراسم‌های دوشیزه دنیا تبدیل شد.

یکی از مشکلات به وجود آمده در این مراسم این بود که جنبش آزادی زنان با ادعای اینکه این مراسم باعث تحقیر زنان می‌شود به آن اعتراض کردند. آن‌ها حین پخش زنده این مراسم را به هم زدند، اما جنجال بعدی زمانی به وجود آمد که میس گرنادا به اولین دختر سیاهپوستی تبدیل شد که برنده‌ی این مراسم می‌شود.

فیلیپه لوتورپ (Philippa Lowthorpe) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که توسط سوزان مکی (Suzanne Mackie) و سارا جین ویل (Sarah-Jane Wheale) تهیه می‌شود. این فیلم براساس فیلم‌نامه‌ی اریجینالی نوشته‌ی ربکا فلین (Rebecca Flynn) و گابی چیاپه (Gaby Chiappe) ساخته می‌شود.

اولین تصویر از گوگو امبتا-را در فیلم Misbehaviour درباره مراسم بهترین دختر دنیا

Comingsoon

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

اولین تصویر از گوگو امبتا-را در فیلم Misbehaviour درباره مراسم بهترین دختر دنیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی