الدحیل شریک تخلف مالی پاریسن‌ژرمن!


الدحیل شریک تخلف مالی پاریسن‌ژرمن!

باشگاه پاری سن ژرمن به کمک الدحیل می‌خواهد فیرپلی مالی را دور بزند.

باشگاه پاری سن ژرمن به کمک الدحیل می‌خواهد فیرپلی مالی را دور بزند.

به گزارش ایلنا، آخرین حرکت پاری سن‌ژرمن برای دور زدن فیرپلی مالی در رابطه با شویا ناکاجیما اتفاق خواهد افتاد. بازیکن جوان ژاپنی که ستاره تیم پورتومیننزه محسوب می‌شود، جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را به علت آسیب‌دیدگی از دست داد.

تیم‌های بزرگی از جمله پورتو و باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال جذب این بازیکن هستند. با این حال او در فصل نقل و انتقالات زمستانی در میان تعجب همگان به الدحیل قطر خواهد پیوست. او با قراردادی به ارزش ۳۵ میلیون یورو بازیکن صدرنشین قطر خواهد بود.

این انتقال گران‌ترین جابه‌جایی در فوتبال این کشور آسیایی خواهد بود اما پشت این انتقال، پاری سن ژرمن حضور دارد. الدحیل مانند تیم پاریسی متعلق به خانواده سلطنتی قطر است و به همین خاطر این جابه‌جایی عجیب به نظر نمی‌رسد.

تیم فرانسوی در آینده نزدیک از این بازیکن ۲۴ ساله برای تقویت تیم خود بهره خواهد برد. این حقه‌ها به خاطر رعایت نکردن فیرپلی مالی باشگاه پاری سن ژرمن است. این تیم تا وقتی رقم ورودی و خروجی‌اش در نقل و انتقالات برابر نشود نمی‌تواند قرارداد گران‌قیمتی با یک بازیکن امضا کند.

استفاده از باشگاهی همچون الدحیل می‌تواند روشی قانونی برای تقویت پاری سن ژرمن برای جذب بهترین بازیکنان شود. این اتفاق برای تیم‌هایی همچون منچسترسیتی، خیرونا، واتفورد و اودینزه که مالک مشترک دارند، می‌افتد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند