پیشکسوت استقلال : کی روش کاری کرد خیلی ها از رفتن او خوشحال باشند!


بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید براینکه کی روش پل های پشت سرش را خراب کرد، گفت: تعدادی از بازیکنان باتجربه تیم ملی اشتباهی را مرتکب شدند که از آنها بعید بود. نوشته پیشکسوت استقلال : کی روش کاری کرد خیلی ها از رفتن او خوشحال باشند! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

پیشکسوت استقلال : کی روش کاری کرد خیلی ها از رفتن او خوشحال باشند!

بهاش فریبا : کی روش آنقدر رفتارهایش بد بود که تمامی پل های پشت سرش را شکست
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ | ۸:۱۲
پیشکسوت استقلال : کی روش کاری کرد خیلی ها از رفتن او خوشحال باشند!

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با تاکید براینکه کی روش پل های پشت سرش را خراب کرد، گفت: تعدادی از بازیکنان باتجربه تیم ملی اشتباهی را مرتکب شدند که از آنها بعید بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهتاش فریبا به اتفاقی که باعث شد تیم ملی برابر ژاپن شکست بخورد اشاره کرد و گفت:

هنوز باور نمی کنم باتجربه های تیممان چنین حرکت بچه گانه ای را انجام داده باشند. از پورعلی گنجی، امید ابراهیمی، رضائیان و کنعانی زادگان و حاج صفی انتظاری بیشتر از این داشتیم اما آنقدر عادت کرده ایم که در فوتبال داخلی برای هر توپ با داور بحث کرده و بازی را رها کنیم که این بار این حرکت اشتباه بلای جانمان شد و همین مسئله باعث حذف تیم ملی از جام ملت های آسیا شد و حالا باید انتظارمان از ۴۳ سال به ۴۷ سال برسد که آیا بتوانیم در دوره بعد این تورنومنت به قهرمانی دست پیدا کنیم یا خیر.

بهتاش فریبا در خصوص خداحافظی کارلوس کی روش از تیم ملی گفت:

کی روش از لحاظ فنی خوب بود اما متاسفانه در این چند سال حضورش در ایران خصوصاً در یکی دو سال اخیر آنقدر رفتارهایش بد بود که تمامی پل های پشت سرش را شکست و کاری کرد که حالا خیلی ها از رفتن او خوشحال باشند. او سرمربی خوبی بود. تلاش زیادی برای موفقیت تیم ملی داشت اما کاش از لحاظ اخلاقی و صحبت هایی که انجام می داد دقت بیشتری به خرج می داد تا اینطور خیلی ها را از رفتنش خوشحال نکند.

وی در پاسخ به این پرسش که این روزها اسامی بزرگ زیادی برای سرمربی گری تیم ملی فوتبالمان معرفی می شود، گفت:

همیشه همین بوده و بارها شاهد بودیم چه در تیم های باشگاهی و تیم ملی وقتی یک مربی کنار می رود اسم هایی به میان می آید که باورش برای ما سخت است که یکی از آنها سرمربی تیم ملی شود. اما امیدوارم هر کسی قرار است به جای کی روش بیاید، بهتر و فنی تر از او باشد تا بتوانیم همچنان در فوتبال آسیا آقایی کنیم.

فریبا در پایان خاطرنشان کرد:

متاسفانه جام ملت های این دوره را از دست دادیم و درست زمانی که فکر می کردیم با این نفرات خوب می توانیم به قهرمانی دست پیدا کنیم کنار رفتیم ولی امیدوارم با یک برنامه ریزی اصولی، صحیح و به دور از اشتباه خود را آماده مقدماتی جام جهانی و حضور در جام ملت های دوره بعد کنیم تا بتوانیم شایستگی های خود را به اثبات برسانیم.

مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)