کشف جسد مرد ناشناس در مراوه تپه


کشف جسد مرد ناشناس در مراوه تپه

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از کشف جسد مرد ناشناس درمنطقه موسوم به دره 'مهمان تابماز' روستای نارلی از توابع شهرستان مراوه تپه در منتهی الیه شرق استان گلستان خبر داد.

کشف جسد مرد ناشناس در مراوه تپه
سرهنگ محمدرضا سراوانی اظهار داشت: به دنبال تماس تلفنی عصر دیروز شورای اسلامی روستا نارلی مراوه تپه مبنی بر کشف جسد مردی با سن تقریبی ۵۵ سال، ماموران پاسگاه مرزی این روستا به محل اعزام شدند.

وی افزود: براساس مشاهدات اولیه ماموران مشخص شد که این مرد ناشناس سفید پوست با کفش کتانی مشکی رنگ، شلوار کتان زرد رنگ و کاپشن آجری رنگ که کلاهی نیز بر سر داشته، چند روز پیش فوت کرده است.

سرهنگ سراوانی بابیان اینکه در قسمت‌هایی از بدن این مرد که قابل رویت بوده، هیچ آثاری از ضرب و جرح مشاهده نشد، اضافه کرد: ماموران مرزبانی بلافاصله مراتب را به اطلاع قاضی دادگاه عمومی مراوه تپه رساندند.

وی تصریح کرد: باحضور قاضی دادگاه، بازپرس و پلیس آگاهی در محل و تحقیقات اولیه انجام شده از اهالی روستای نارلی و عشایر منطقه، فعلا هویت متوفی که هیچ مدرک هویتی نیز همراه نداشته، مشخص نشده است.

فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان ادامه داد: با دستور قاضی، جسد به سردخانه یکی از مراکز درمانی منطقه منتقل شده تا تحقیقات تکمیلی درخصوص هویت و نیز دلیل فوت آن مشخص شود.

هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرز‌های زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی ۳۵۰ کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی