پیدا شدن جسد در ارتفاعات گلاشیر


پیدا شدن جسد در ارتفاعات گلاشیر

مرتضوی فرد با اشاره به سخت گذر بودن منطقه و سقوط بهمن تا ارتفاع 50 متر گفت: در حال حاضر، ادامه جستجو برای پیدا کردن فرد دیگر امکان پذیر نیست.

پیدا شدن جسد در ارتفاعات گلاشیربه گزارش فانوس، سید احمد مرتضوی فرد مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با اعزام یک فروند بالگرد و دو اکیپ امداد و نجات کوهستان، جسد یکی از حادثه دیدگان سقوط از ارتفاعات گلاشیر بازفت در شهرستان کوهرنگ پیدا شد.

وی افزود: صبح امروز جمعه ۱۲ بهمن ۹۷ یک فروند بالگرد به این منطقه اعزام و جسد فرد متوفی را به پزشکی قانونی منتقل کرد.

مرتضوی فرد با اشاره به سخت گذر بودن منطقه و سقوط بهمن تا ارتفاع ۵۰ متر گفت: در حال حاضر، ادامه جستجو برای پیدا کردن فرد دیگر امکان پذیر نیست.

گفتنی است: بعدازظهر روز گذشته پنج شنبه ۱۱ بهمن، ۱۰ نفر از اهالی یک روستا در بخش بازفت کوهرنگ به ارتفاعات گلاشیر رفتند که ۲ نفرشان از کوه سقوط کرد و ۸ نفر دیگر به پایین کوه بازگشتد.

به دنبال اطلاع رسانی حادثه و به دلیل سخت گذر بودن منطقه و نبود امکان امدادرسانی زمینی، ساعت ۱۴:۳۰ روز پنج شنبه، یک تیم حرفه‌ای امداد و نجات کوهستان بوسیله بالگرد هلال احمر به منطقه اعزام شد، اما با توجه به ابرناکی و تاریکی هوا، وزش باد شدید و نامساعد بودن شرایط جوی، امکان جستجو وجود نداشت، بنابراین عملیات نجات متوقف و به صبح امروز موکول گردید.

شهرستان کوهرنگ از مناطق کوهستانی سخت گذر و برف‎گیر استان چهارمحال و بختیاری است. مرکز بخش بازفت کوهرنگ هم در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403