رهاسازی بدون هماهنگی آب رودخانه دلمبر، دانشگاه خوارزمی را به دردسر انداخت+ فیلم


رهاسازی بدون هماهنگی آب رودخانه دلمبر، دانشگاه خوارزمی را به دردسر انداخت+ فیلم

مدیر امور عمومی دانشگاه خوارزمی گفت: شهرداری کرج بدون اطلاع‌رسانی به دانشگاه خوارزمی، آب رودخانه فصلی دلمبر را رهاسازی کرده و این اقدام باعث ایجاد آبگرفتگی و ایجاد خسارت در دانشگاه خوارزمی شده است.

بهادر محمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلاام این خبر، گفت: روز پنجشنبه ۱۱ بهمن ماه، دانشگاه خوارزمی میزبان بیش از پنج هزار داوطلب آزمون نظام مهندسی بود اما شهرداری کرج در یک بی‌تدبیری باعث ایجاد آبگرفتگی در دانشگاه شد.

محمدی افزود: شهرداری کرج بدون هماهنگی با دانشگاه خوارزمی و دیگر مسئولان استان اقدام به رهاسازی آب رودخانه فصلی دلمبر کرد، که این اقدام در دانشگاه باعث آبگرفتگی و ایجاد خسارت شد.

وی ادامه داد: شهرداری برای ذخیره‌سازی آب این رودخانه در زمان بارندگی، اقدام به ایجاد یک سازه کرده بود، پس از بارندگی‌های اخیر با جمع شدن آب بدون هیچ هماهنگی ساعت شش صبح امروز جلو آب را باز می‌کند و آب به سمت پایین دست سرازیر می‌شود.

محمدی افزود: با ورود آب به محدوده دانشگاه خوارزمی، حجم زیاد آب در قسمت درب میدان دانشگاه جمع و باعث شد ۱۵ ماشین به زیر آب بروند.

وی با بیان اینکه بیش از پنج ساعت تردد در محل جمع شدن آب امکان‌پذیر نبود خاطرنشان کرد: متأسفانه شهرداری کرج در قبال این بی تدبیری به دانشگاه خوارزمی پاسخگو نیست.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!