آمادگی عوامل انسانی و آگاهی از برنامه‌های مدیریت بحران از اولویت‌ها است


آمادگی عوامل انسانی و آگاهی از برنامه‌های مدیریت بحران از اولویت‌ها است

مانور مدیریت بحران با هدف ارتقاء آمادگی اپراتورهای همراه و مخابرات برگزار می‌شود.

آمادگی عوامل انسانی و آگاهی از برنامه‌های مدیریت بحران از اولویت‌ها است به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی و ارتقا آمادگی اپراتورهای ارتباطی برای مواقع بحران با حضور صادق بیک پور مشاور وزیر و رییس کمیته پدافند غیرعامل وزارت، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران و با مشارکت مدیران کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استانهای اصفهان، البرز، قم، مرکزی، قزوین، سمنان، مازندران و گیلان و همچنین مخابرات منطقه تهران و اپراتورهای همراه برگزار شد.

در ابتدا این جلسه رضایی با بیان اهمیت حفظ آمادگی و پایداری شبکه برای ارائه سرویس لازم در مواقع بحران اهم اقدامات انجام شده را تشریح و خواستار ارائه اطلاعات برنامه عملیاتی مدیریت بحران اپراتورهای همراه و مخابرات منطقه تهران در مهلت مقرر شد.

وی افزود: مانور مدیریت بحران پس از آماده شدن برنامه عملیاتی و انجام هماهنگی های لازم بین همه متولیان انجام می شود. در ادامه این جلسه، صادق بیک پور با بیان اهمیت هماهنگی استانهایی که به عنوان پیشتاز، معین و جانشین برای مواقع بحران تهران در نظر گرفته شده اند،گفت: آمادگی عوامل انسانی و آگاهی از برنامه های مدیریت بحران از اولویت ها است. وی در پایان از بهره برداری شبکه رادیو ترانک استان تهران خبر داد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر