مسئولیت‌های مرحوم حبیبی بر مبنای شایستگی‌های او بود


مسئولیت‌های مرحوم حبیبی بر مبنای شایستگی‌های او بود

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سید مصطفی میرسلیم نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (جمعه) در مراسم ترحیم مرحوم محمد نبی حبیبی دبیرکل فقید حزب موتلفه که در مسجد امام صادق (ع) تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: در جمهوری اسلامی شعار شایسته‌‌سالاری را بسیار داده‌ایم و اگر این مهم را از نگاه دانش و تجربه و طی مدارج...

مسئولیت‌های مرحوم حبیبی بر مبنای شایستگی‌های او بود مسئولیت‌های مرحوم حبیبی بر مبنای شایستگی‌های او بود
به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سید مصطفی میرسلیم نایب رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی عصر امروز (جمعه) در مراسم ترحیم مرحوم محمد نبی حبیبی دبیرکل فقید حزب موتلفه که در مسجد امام صادق (ع) تهران برگزار شد در جمع خبرنگاران، گفت: در جمهوری اسلامی شعار شایسته‌‌سالاری را بسیار داده‌ایم و اگر این مهم را از نگاه دانش و تجربه و طی مدارج لازم بررسی کنیم، متوجه می‌‌شویم مسئولیت‌‌هایی که آقای حبیبی داشتند، بر مبنای شایستگی‌‌های ایشان بود.

وی با اشاره به سابقه آشنایی خود با محمد نبی حبیبی، اظهار داشت: ما ناگزیر بودیم استانداری را بعد از انقلاب انتخاب کنیم، مرحوم حبیبی از کسانی بود که در این زمینه خدمات فراوانی داشت و به یاد دارم در طول دوران استانداری چگونه به روحانیت توجه داشت و چه مناسبات خوبی بین ایشان و شهید دستغیب وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به صمیمیت و ارادت مرحوم حبیبی به اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علما، تصریح کرد: در همه سمت‌‌ها یادم نمی‌‌آید که ایشان اقدامی کرده باشد برای اینکه او را بپسندند. او از این کارها دوری می‌‌کرد و خیلی از ما باید به این نکته توجه کنیم که باید به دنبال کسی که شایستگی دارد، برویم.

میرسلیم تاکید کرد: ایشان واقعاً اهل مشورت بود. تصمیم‌‌گیری هم می‌‌کرد و در تصمیم‌‌گیری قاطع بود اما فقط به فرد توجه نمی‌‌کرد و اینطور نبود که بگوید من دبیرکل هستم، پس اینطور دستور می‌‌دهم. او بسیار متواضع بود و غرور و تکبر در ایشان نبود.

وی ادامه داد: هیچگاه ندیدم که خودش را تحمیل کند. قرار نبود که ایشان بعد از مجمع عمومی دوازدهم در این صحنه بماند، خودش گفته بود و ما دیدیم، هنوز نمی‌‌توانیم از او فارغ شویم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان