ثبت نام 200 محقق و شرکت 150 مقاله در همایش بین المللی سیره علوی


ثبت نام 200 محقق و شرکت 150 مقاله در همایش بین المللی سیره علوی

حجت الاسلام حاتمی با اشاره به بازدید بیش از دو هزار نفر از تارنمای دهمین همایش بین المللی سیره علوی، گفت: تا کنون 200 محقق در این همایش شرکت کرده و 150 مقاله نیز به دبیرخانه آن ارسال شده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: تاکنون 200 محقق و پژوهشگر، برای شرکت در دهمین همایش بین المللی «سیره علوی» ثبت نام کرده و تعداد 150 مقاله نیز برای دبیرخانه همایش ارسال شده است.

بنابر این گزارش، حجت الاسلام «حبیب حاتمی کن کبود» با اعلام این خبر، گفت: تارنمای همایش سیرۀ علوی تاکنون بیش از دو هزار بازدید داشته است و این نشان می دهد همایش سیره علوی که امسال به صورت بین المللی برگزار می شود با استقبال علاقه مندان و محققان، مواجه شده است.

دبیر دهمین همایش بین المللی سیره علوی تصریح کرد: در این دوره از همایش شاهد حضور شخصیت های بین المللی از کشورهای مختلف هستیم.

وی با اشاره به فعالیت کمیته های مختلف همایش، بیان کرد: همه تلاش های خود را معطوف خواهیم کرد تا کاری که برای مولای متقیان(ع) و ترویج و تبیین سیرۀ گهربار آن امام انجام می شود به بهترین شکل ممکن در دانشگاه لرستان اجرا شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش دست اندرکاران برگزاری این همایش بین المللی ابراز کرد: عقبۀ فکری انقلاب اسلامی ما با اندیشه و تفکر امیرالمومنین(ع) که برآمده در غدیر است، عجین بوده و است و طبق فرمایشات امام خامنه ای انقلاب اسلامی ما رشحه ای از رشحات غدیر است و امسال که در چهلمین سال شکوفایی این اندیشه ناب هستیم باید با تمسک به سیرۀ آن دردانۀ هستی باید در راستای استحکام هرچه بیشتر آن در جامعه و ترویج و تبیین آن تلاش کنیم.

حجت الاسلام حاتمی بیان کرد: تراز بین المللی شدن این همایش باعث شده است که همایش، کد اختصاصی مخصوص به خودش برای مقالات علمی، دریافت کند و در این زمینه از زحمات دکتر فیضیان صمیمانه تشکر می کنیم .

همچنین، «فیضیان»، معاون علمی همایش مذکور نیز بیان کرد: خوشبختانه دانشگاه لرستان تجربیات ارزنده ای در زمینه برگزاری همایش های علمی دارد و همه بخش ها با رویکرد و نگاه سیستمی، باید با کمک به همدیگر، تلاش کنند تا همایش بین المللی سیره علوی، به نحو مطلوبی در دانشگاه لرستان برگزار شود.

گفتنی است این همایش بین المللی با رویکرد «امام علی (ع)، اقتصاد و جامعه» ، برگزار می شود و هم اکنون در مرحله دریافت مقالات و آثار علمی است.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به تارنمای اینترنتی همایش به نشانی sirehalavi.lu.ac.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!