والورده: برنامه بازی سنگینی خواهیم داشت؛ دو بازی بزرگ مقابل رئال داریم


ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد تیمش با برنامه فشرده ماه پیش رو که شامل سه بازی با رئال مادرید است، کنار خواهد آمد. نوشته والورده: برنامه بازی سنگینی خواهیم داشت؛ دو بازی بزرگ مقابل رئال داریم اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

والورده: برنامه بازی سنگینی خواهیم داشت؛ دو بازی بزرگ مقابل رئال داریم

والورده در مورد تقویم فشرده تیمش صحیت کرد
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۷:۰۷
والورده: برنامه بازی سنگینی خواهیم داشت؛ دو بازی بزرگ مقابل رئال داریم

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا، اعلام کرد تیمش با برنامه فشرده ماه پیش رو که شامل سه بازی با رئال مادرید است، کنار خواهد آمد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری امروز برگزار شد و بارسلونا باید در این مرحله به مصاف رئال مادرید برود. ضمن اینکه چند روز بعد از بازی برگشت، دو تیم در دیدار برگشت این فصل لالیگا به مصاف هم خواهند رفت.

علاوه بر این، بارسلونا در این ماه باید در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل لیون قرار بگیرد. دیدار روز شنبه بارسا مقابل والنسیا، اولین دیدار از ۷ بازی این تیم در ماه فوریه است اما والورده نگرانی ای برای برنامه فشرده تیمش ندارد.

او در واکنش به قرعه کشی کوپا دل ری گفت:

” دو بازی بزرگ پیش رو داریم. این بازی ها زمانی است که هر دو تیم برای رتبه های بالای جدول لیگ تلاش می کنند، چمپیونزلیگ هم در چند هفته آینده آغاز می شود؛ بنابراین همه اینها با دو دیدار بزرگ در کوپا دل ری ترکیب می شود.

بازی های زیاد و پرفشاری خواهد بود اما برای هواداران خیلی جذاب است و برای خودمان. نیمه نهایی فوق العاده ای خواهد بود. باید ببینیم می توانیم به فینال برسیم یا نه.

فکر می کنم دیدار نزدیکی خواهد بود و مضحک است که در مورد درصد شانس دو تیم صحبت کنیم. نیمه نهایی دشواری است. آنها لغزش هایی در لیگ داشتند اما حالا دیگر تمام شده و فوتبالی با اعتماد به نفس بازی می کنند و نتایج بهتری هم می گیرند.

والنسیا در اوج قرار دارد و رئال هم. نمی خواهم همه چیز را بگویم زیرا روز سه شنبه بار دیگر کنفرانس مطبوعاتی داریم و آنجا همه چیز را خواهم گفت.

البته ما مطمئنیم که می توانیم با این دیدارها هماهنگ شویم. البته نمی دانیم ممکن است در بازی ها یا تمرینات، چه مشکلی پیش بیاید.

ما در ۶ روز، سه بازی داریم و سپس سه بازی در ۸ روز. بعد از بازی مقابل اتلتیک بیلبائو، یک هفته زمان داریم و این کمک زیادی به ما می کند. بنابراین تلاش خواهیم کرد که زمان استراحت را سازماندهی کنیم و همین طور زمان بازی بازیکنان را و امیدوارم دچار هیچ مصدومیتی نشویم.

من آدم صادقی هستم و می گویم که بعد از بازی مقابل سویا، می دانستیم که احتمال بازی مقابل رئال وجود داد. می دانستیم که برنامه بازی سنگینی خواهیم داشت. بازی مقابل رئال معنای زیادی دارد اما هیچ بازی ای تا به حال آسان نبوده است.”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار