پیام‌های متعدد آمریکا در واکنش به نخستین روز از جشن‌ 40سالگی انقلاب


پیام‌های متعدد آمریکا در واکنش به نخستین روز از جشن‌ 40سالگی انقلاب

شفقنا- وزارت خارجه آمریکا و شخص پومپئو روز جمعه در چندین پیام توئیتری به مراسم نخستین روز از دهه فجر و آغاز جشن های 40 سالگی انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک، جمهوری اسلامی ایران در ماه فوریه (بهمن ماه) 40مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی آنگونه که ما […]

پیام‌های متعدد آمریکا در واکنش به نخستین روز از جشن‌ 40سالگی انقلاب

شفقنا- وزارت خارجه آمریکا و شخص پومپئو روز جمعه در چندین پیام توئیتری به مراسم نخستین روز از دهه فجر و آغاز جشن های ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی واکنش نشان دادند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از اسپوتنیک، جمهوری اسلامی ایران در ماه فوریه (بهمن ماه) ۴۰مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جمهوری اسلامی آنگونه که ما می شناسیم، را جشن می گیرد. وزارت خارجه آمریکا در بهترین نمایش از دیپلماسی آمریکایی روز جمعه و در واکنش به برنامه های نخستین روز از جشن های ده روزه ایران به مناسبت ۴۰مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر نظام شاهنشاهی ، مجموعه پیام های توئیتری با اتهام زنی به دولت ایران منتشر نمود.

اسپوتنیک آورده است :این پیام های توئیتری که درمجموع «۴۰ سال شکست» عنوان‌گذاری شده، به برخی از سخنان آیت الله روح الله خمینی ، بنیانگذار جمهوری اسلامی، اشاره کرده و این اظهارات را در برابر اتهامات دیرینه ای قرار داده که در خصوص این کشور مسلمان شیعی مطرح می شود. از جمله این اتهامات می توان به فساد، سرکوب ازادی بیان و سرکوب مخالفان اشاره کرد.

وزارت خارجه آمریکا در حالی به بیان چنین ادعاهای مبادرت نموده که به اذعان خود مقامات و سیاستمداران آمریکایی، تحریم ها و سیاست گذاری های خصمانه واشنگتن علیه تهران در این ۴۰ سال مشکلات متعددی را برای مردم ایران ایجاد کرده است.

خبر اصلی را در اسپوتنیک ببینید

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی