جدیدترین شرایط فروش چری آریزو 6 توسط مدیران خودرو اعلام شد + مشخصات


جدیدترین شرایط فروش چری آریزو 6 توسط مدیران خودرو اعلام شد + مشخصات

چری آریزو 6 یکی از محصولات جدید برند چینی چری است که توانسته نسبت به سایر محصولات این برند، استقبال خوبی را کسب کرده و طرفداران زیادی را برای خود جمع کند که البته با قیمت گذاری عجیب و غریب متولی این برند در ایران، دسترسی به این خودرو را برای بسیاری از مردم غیرممکن کرده است. با توجه به سابقه‌ای که از مدیران خودرو داریم انتظار کاهش قیمت برای این...

چری آریزو ۶ یکی از محصولات جدید برند چینی چری است که توانسته نسبت به سایر محصولات این برند، استقبال خوبی را کسب کرده و طرفداران زیادی را برای خود جمع کند که البته با قیمت گذاری عجیب و غریب متولی این برند در ایران، دسترسی به این خودرو را برای بسیاری از مردم غیرممکن کرده است. با توجه به سابقه‌ای که از مدیران خودرو داریم انتظار کاهش قیمت برای این خودرو بعید بوده و بایستی با قیمت بسیار بالای این خودرو کنار بیاییم!

به گزارش چرخان، مدیران خودرو در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش خودروی جدید خود چری آریزو ۶ رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های این شرکت اقدام به ثبت نام کرده و این خودرو را با شرایط ویژه‌ای که به مناسبت دهه فجر ارائه شده خریداری نماید.

جدیدترین شرایط فروش چری آریزو 6 توسط مدیران خودرو اعلام شد + مشخصات

لازم به ذکر است که این شرکت صرفا به صورت نقدی و با تحویل ۶۰ روزه اقدام به ثبت نام می‌نماید.

مدیران خودرو در حالی از شرایط فروش چری آریزو ۶ رونمایی کرده است که تحویل بلند مدت این خودرو یکی از نکات منفی آن بوده و مشتری بایستی چیزی در حدود دوماه برای تحویل خودرو منتظر بماند که طبیعتا بسیاری از مشتریانی که برای استفاده در ایام نوروز اقدام به خرید خودرو می‌نمایند از چرخه خرید این شرکت خارج خواهند شد!

البته یکی دیگر از نکات عجیب این شرایط فروش این است که مدیران خودرو علیرغم اینکه ماه‌های متمادی است برای عرضه این خودرو برنامه ریزی می‌کند ولی حالا به اندازه زمان تولید کامل این خودرو به موعد تحویل آن افزوده و مشخص نیست که ۶۰ روز کاری درج شده در این شرایط فروش به چه دلیلی است!

جدیدترین شرایط فروش چری آریزو 6 توسط مدیران خودرو اعلام شد + مشخصات

مشتری برای خرید چری آریزو ۶ بایستی مبلغ کامل خودرو یعنی ۲۸۹ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان را به صورت نقد پرداخت کرده و پس از ۶۰ روز کاری آن را تحویل بگیرد. لازم به ذکر است که این خودرو با تیپ اکسلنت به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

نکات قابل توجه در این شرایط فروش چری آریزو ۶

در این شرایط فروش قیمت خودرو به صورت قطعی محاسبه شده و مشتری در زمان تحویل خودرو هزینه اضافی بابت خودرو پرداخت نخواهد کرد. در این ثبت نام هر کد ملی قادر به ثبت یک سفارش خواهد بود و امکان ثبت نام تکراری وجود نخواهد داشت. مدیران خودرو امکان یکبار صلح برای خریداران این خودرو قرار داده است. در صورتی که مدیران خودرو در تحویل خودرو تاخیری داشته باشد، بنا بر درخواست مشتری امکان پرداخت ۱۲ درصد جریمه تاخیر وجود دارد. طبیعتا حق مشتری برای دریافت جریمه تاخیر محفوظ بوده و مشخص نیست ذکر تمایل مشتری به چه دلیلی است! زمان پرداخت جریمه تاخیر نیز هفت روز پس از تحویل خودرو خواهد بود. این بدین معنی است که تا زمان تحویل خودرو امکان پرداخت نقدی یا محاسبه آن وجود ندارد. تمامی سفارش‌های این خودرو با دو رنگ سفید و مشکی انجام می‌شود و امکان ثبت سفارش از رنگ‌های دیگر وجود ندارد. هیچ‌گونه سود مشارکتی برای مشتریان در نظر گرفته نشده و مشتری از هیچ‌گونه تخفیفی نیز برخوردار نمی‌شود.

مشخصات چری آریزو ۶

در ادامه مشخصاتی از این خودرو را مشاهده می‌کنید که نسبت به حدود قیمت احتمالی و توضیحات ارائه شده مناسب به نظر می‌رسد:

کروزکنترل آینه‌های جانبی تاشو برقی با گرمکن نورپردازی کابین صندلی راننده ۶ جهته دستی مصرف سوخت ترکیبی ۶٫۹ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر دی لایت نمایشگر ۹ اینچی با حافظه داخلی بلوتوث و اتصال مستقیم به تلفن‌های هوشمند ۴ بلندگو و ۲ تیوتر و ۱ ساب ووفر شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت ۹٫۲ ثانیه‌ای شش کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای ترمز پارک برقی اتوهلد سیستم کنترل پایداری و هرزگردی موتور ۱٫۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار با گشتاور ۲۱۰ نیوتون متر ظرفیت باک ۵۵ لیتری دوربین ۳۶۰ درجه استارت دکمه‌ای حالت رانندگی اسپرت و عادی دریچه هوای صورت برای سرنشینان عقب سیستم تهویه دستی الکتریکی و لمسی تریم داخلی چرم ( صندلی- فرمان – داشبورد ) سنسور باد لاستیک جعبه دنده اتوماتیک CVT با حالت تیپ ترونیک ۹ سرعته دیفرانسیل جلو فرمان کمکی برقی رینگ‌های ۱۶ و ۱۷ اینچی آلیاژی سانروف سنسور پارک جلو و عقب سنسور نور سامانه ی رهیاب ماهواره‌ای نمایشگر پشت آمپر دیجیتال و آنالوگ

جدیدترین شرایط فروش چری آریزو ۶ توسط مدیران خودرو اعلام شد + مشخصات

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جدیدترین شرایط فروش چری آریزو 6 توسط مدیران خودرو اعلام شد + مشخصات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج