امارات شکایتش از قطر را به دادگاه عالی ورزش می‌برد


فدراسیون فوتبال امارات قصد دارد برای پیگیری موضوع استفاده از بازیکنان خارجی در تیم ملی قطر به دادگاه عالی ورزش شکایت کند. نوشته امارات شکایتش از قطر را به دادگاه عالی ورزش می‌برد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

امارات شکایتش از قطر را به دادگاه عالی ورزش می‌برد

امارات هم چنان به دنبال به دردسر انداختن قطر
نویسنده : Parsfootball News service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۰:۵۸
امارات شکایتش از قطر را به دادگاه عالی ورزش می‌برد

فدراسیون فوتبال امارات قصد دارد برای پیگیری موضوع استفاده از بازیکنان خارجی در تیم ملی قطر به دادگاه عالی ورزش شکایت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قهرمانی قطر در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در خاک امارات تلخ‌ترین اتفاق ممکن برای این کشور بوده و حالا اماراتی‌ها به هر شکل تلاش می‌کنند تا این قهرمانی را زیر سؤال ببرند. در تازه‌ترین اقدام, فدراسیون فوتبال امارات اعلام کرده در اعتراض به استفاده قطر از دو بازیکن خارجی، با توجه به عدم پذیرش این اعتراض از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به دادگاه عالی ورزش(CAS) شکایت می‌کند.

اماراتی‌ها مدعی هستند المعز علی آقای گل جام ملت‌های آسیا متولد کشور سودان و بسام راوی متولد عراق هستند و به همین دلیل حق حضور در ترکیب تیم ملی قطر را نداشته‌اند. رسانه‌های اماراتی همچنین مستندات هویتی این دو بازیکن را که مربوط به بیش از ۱۰ سال پیش است منتشر کرده‌اند.

این در حالی است که طبق قوانین فیفا بازیکنان فوق از سنین کودکی در کشور قطر بوده و پس از دریافت ملیت قطری تیم ملی این کشور را انتخاب کرده‌اند. همانطور که بازیکنانی مثل زین‌الدین زیدان، میروسلاو کلوزه، کامورانزی و موارد متعدد دیگر با اصلیت الجزایری، لهستانی و آرژانتینی برای تیم‌های ملی فوتبال فرانسه، آلمان و ایتالیا بازی کردند و موارد مشابه متعدد دیگری در فوتبال جهان وجود دارد.

المعز علی و بسام راوی از جمله بازیکنانی هستند که از نوجوانی به عضویت آکادمی اسپایر قطر در آمدند و زیر فلیکس سانچس اسپانیایی الفبای فوتبال را در همین آکادمی آموختند تا امروز در کنار مربی دوران نوجوانی خودشان قهرمانی در آسیا را تجربه کنند. با این وجود به نظر می‌رسد تلاش کشور میزبان جام ملت‌ها برای کمرنگ کردن ارزش قهرمانی قطر و ادامه جنگ روانی علیه این کشور دنبال می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی