گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در یک ویدیو تبلیغاتی نشان داده شد


گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در یک ویدیو تبلیغاتی نشان داده شد

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در یک تیزر تبلیغاتی نمایش داده شد و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک معرفی شود. گوشی تاشوی کمپانی کره‌ای با نام گلکسی فولد یا گلکسی فلکس عرضه خواهد شد. سامسونگ قصد دارد در تاریخ 20 فوریه و در مراسم Unpacked 2019 از گوشی های گلکسی اس 10، اس 10 ای... نوشته گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در یک ویدیو تبلیغاتی نشان داده شد اولین بار...

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در یک تیزر تبلیغاتی نمایش داده شد و به نظر می‌رسد در آینده نزدیک معرفی شود. گوشی تاشوی کمپانی کره‌ای با نام گلکسی فولد یا گلکسی فلکس عرضه خواهد شد.

سامسونگ قصد دارد در تاریخ 20 فوریه و در مراسم Unpacked 2019 از گوشی های گلکسی اس 10، اس 10 ای و اس 10 پلاس رونمایی کند. شایعات منتشرشده زیادی نشان می‌دهند که سامسونگ در این مراسم از گوشی انعطاف پذیر خود هم رونمایی خواهد کرد.

غول تکنولوژی کره جنوبی در کنفرانس توسعه‌دهندگان شرکت (SDC) که در ماه دسامبر سال گذشته میلادی برگزار شد، از صفحه نمایش Infinity Flex که در نخستین گوشی انعطاف پذیر قرار خواهد گرفت، رونمایی کرد؛ این شرکت صفحه نمایش جدید خود را در نمایشگاه CES 2019 و در پشت درهای بسته هم به گروهی از مشتریان خاص خود نشان داد.

سامسونگ در کانال یوتیوب خود یک تیزر تبلیغاتی مربوط به رویداد Unpacked 2019 منتشر کرد که در آن برخی ویژگی‌های گوشی هوشمند انعطاف پذیر خود را نمایش داده است.

گوشی انعطاف پذیر سامسونگ دارای صفحه نمایش خارجی و داخلی است. یک زن در تیزر کمپانی بزرگ کره‌ای نخستین گوشی انعطاف پذیر را در دستان خود دارد و آن را همانند یک کتاب باز کرده است. سامسونگ در کنفرانس SDC 2018 نشان داد که این دستگاه دارای صفحه نمایش خارجی 4.9 اینچ با وضوح 840×1960 پیکسل با نسبت ابعاد تصویر 21:0 و 420dpi است، همچنین صفحه نمایش داخلی هم با سایز 7.3 اینچ و وضوح 1536×2152 پیکسل در کنار نسبت ابعاد تصویر 4.2:3 و 420dpi خواهد بود.

هنوز در رابطه با نام گوشی منعطف سامسونگ تصمیم قطعی اتخاذ نشده است، برخی منابع نام Galaxy Fold و برخی دیگر Galaxy Flex را مطرح کرده‌اند. انتظار می‌رود که این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 برخوردار باشد.

احتمالا گوشی تاشوی جدید دارای 1 ترابایت حافظه ذخیره‌سازی است، همچنین امکان دارد شاهد دو سنسور دوربین در بخش عقب و سنسورهای 12 و 8 مگاپیکسل در صفحه جلوی دستگاه باشیم.

شایعات منتشرشده نشان می‌دهند که این دستگاه با یک جفت باتری 2190 میلی‌آمپری همراه خواهد بود، احتمالا این گوشی با قیمت تقریبی 1800 دلار عرضه شود.

سامسونگ تنها شرکتی نیست که بر روی یک گوشی منعطف کار می‌کند، به نظر می‌رسد هواوی قصد دارد در نمایشگاه MWC 2019 از گوشی انعطاف پذیر خود رونمایی کند، همچنین شیائومی دارای یک گوشی انعطاف پذیر بوده که از دو صفحه نمایش منعطف برخوردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق