مصدومیت وحشتناک بازیکن لچه +فیلم


مصدومیت بسیار شدید و خطرناک بازیکن لچه در رقابتهای سری ب ایتالیا در ثانیه‌های آغازین بازی این تیم مقابل آسکولی، باعث شد بازی این دو تیم نیمه‌تمام باقی بماند و بازیکن مصدوم به بیمارستان منتقل شود.

به گزارش مشرق، دیروز در رقابتهای سری ب ایتالیا، دومین لیگ فوتبال این کشور، لچه و آسکولی به مصاف هم رفتند. هنوز چند دقیقه‌ای از سوت داور و شروع بازی نگذشته بود که مانوئل اسکاوونه، هافبک لچه برای تصاحب توپ، همزمان با جیاکوو برتا، مهاجم آسکولی، به هوا پرید. دو بازیکن در هوا از ناحیه سر به هم برخورد کردند ولی در کمال حیرت تماشاچیان و بینندگان تلویزیونی، بعد از این جدال هوایی، درحالیکه بازیکن آسکولی با حالت طبیعی فرود آمد، اسکاوونه، هافبک لچه مثل یک تکه‌گوشت لخت و سنگین روی زمین افتاد.

مصدومیت وحشتناک بازیکن لچه +فیلم

بازیکنان لچه بلافاصله متوجه شدند که در صحنه‌ای که لحظاتی پیش شاهد بوده‌اند یک جای کار اشکال دارد. کاملاً مشخص بود که اسکاوونه به حالت عادی روی زمین فرود نیامده. هم‌تیمی‌های نگران هافبک لچه به سرعت به طرف او دویدند و با دستهای خود به سمت نیمکت تیم‌شان اشاره کردند، گویی هنوز بالای سر او نرسیده متوجه شده بودند که ماجرا جدی است و کار ممکن است گره بخورد.

مصدومیت وحشتناک بازیکن لچه +فیلم

وقتی بازیکنان دو تیم بالای سر اسکاوونه جمع شدند از تصاویر تلویزیونی مشخص بود که اسکاوونه بیهوش شده است. اضطراب و دستپاچگی در حرکات بازیکنان دو تیم، به خصوص هم‌تیمی‌های او در تیم لچه، از پشت گیرنده‌های تلویزیونی هم مشهود بود. ورزشگاه استادیو ویا دل ماره، ورزشگاه خانگی لچه، در سکوتی عجیب فرو رفته بود و حالتی وهم‌انگیز در استادیوم برقرار بود.

مصدومیت وحشتناک بازیکن لچه +فیلم

اما بعد از گذشت چند ثانیه اسکاوونه به هوش آمد تا لبخند رضایت بر لبهای بازیکنان دو تیم نقش ببندد. از این لحظه به بعد، بینندگان تلویزیونی شاهد بودند که یک آمبولانس به سرعت وارد مستطیل سبز شد و به سمت محل حادثه حرکت کرد. اسکاوونه توسط کادر پزشکی به آمبولانس منتقل شده و به صورت اورژانسی به بیمارستان منتقل شد.

مصدومیت وحشتناک بازیکن لچه +فیلم

اما بعد از آن داور سوت شروع دوباره بازی را به صدا در نیاورد و بازی نیمه‌کاره رها شد و بازیکنان دو تیم به رختکن‌های خود رفتند. بعد از آن اعلام شد که بازی دو تیم در تاریخ دیگری که متعاقباً اعلام خواهد شد برگزار می‌شود.

مصدومیت وحشتناک بازیکن لچه +فیلم

اسکاوونه بازیکن ۳۱ ساله لچه به عنوان بازیکن قرضی از باشگاه پارما به این تیم منتقل شده است. باشگاه لچه بعد از توقف بازی با صدور اطلاعیه‌ای تایید کرد که بازی دو تیم به تاریخ دیگری منتقل شده. اما هواداران لچه بی‌صبرانه منتظر دریافت خبرهای خوب از وضعیت بازیکن تیم‌شان بودند که متاسفانه در نهایت، نه هوادران لچه و نه فوتبالدوستان در سراسر دنیا خبر خوبی از فوتبالیست ایتالیایی دریافت نکردند. چرا که بعضی رسانه‌ها در ایتالیا از وخامت حال اسکاوونه خبر داده‌اند. هر چند هنوز هیچ خبر رسمی‌ای از وضعیت سلامتی اسکاوونه مخابره نشده و بسیاری از فوتبالدوستان در گوشه و کنار دنیا چشم به اخبار دوخته و برای بهبود حال هافبک ایتالیایی دعا می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس