خبر خوش از کاوه رضایی در بروژ ؛ بازگشت ستاره ایرانی مقابل خنت


مدافع عنوان قهرمانی بلژیک امیدوار به بهره بردن از ستاره ایرانی و خرید پنج میلیون یورویی تابستان مقابل خنت است. نوشته خبر خوش از کاوه رضایی در بروژ ؛ بازگشت ستاره ایرانی مقابل خنت اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

خبر خوش از کاوه رضایی در بروژ ؛ بازگشت ستاره ایرانی مقابل خنت

لکو: کاوه رضایی فشار خیلی زیادی را تحمل کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ | ۱۱:۴۷
خبر خوش از کاوه رضایی در بروژ ؛ بازگشت ستاره ایرانی مقابل خنت

مدافع عنوان قهرمانی بلژیک امیدوار به بهره بردن از ستاره ایرانی و خرید پنج میلیون یورویی تابستان مقابل خنت است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بعد از نزدیک به دو ماه درگیری با آسیب دیدگی زانو کاوه رضایی از یک هفته قبل به تمرینات گروهی بروژ بازگشت به این امید که بتواند سال جدید میلادی را با نمایش مناسبی آغاز کند. ستاره پنج میلیون یورویی در شرایطی با بدشانسی های زیادی در اولین نیم فصل حضور در قهرمان بلژیک روبرو شد که سرمربی کروات این تیم در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با خنت به حمایت از او پرداخت.

ایوان لکو در اولین صحبت خود در مقابل رسانه های بلژیکی با بیان این که ستاره ایرانی در دسترس قرار دارد از تحمل فشار فوق العاده سنگین توسط این بازیکن خبر داد و گفت:

« واقعا روزهای دشواری را پشت سر گذاشت و خوشحالم که یک هفته گذشته را با تیم به صورت سنگینی تمرین کرده است. کاوه رضایی برای تبدیل شدن به همان مهاجمی که در شارلروا بود نیاز به زمان دارد و من امیدوارم این زمان خیلی کوتاه باشد».

سرمربی کروات تصریح کرد:

« شاید هر بازیکن دیگری هم مثل او با این فشارهای کاذب و بدشانسی ها در تجربه مصدومیت های متوالی روبرو می شد این گونه از فرم مطلوب خارج و سخت به تیم برمی گشت اما این پسر با پشتکار خود توانست یکی پس از دیگری مشکلات را از بین برده و از یک هفته قبل با قدرت به تیم برگردد. هنوز تصمیم نگرفتم که مقابل خنت از او بهره ببرم یا نه اما خوشحالم که او در دسترس است تا در کنار وسلی خط حمله بروژ را قدرتمند تر از قبل کند».

کاوه رضایی به خاطر مصدومیت های متوالی نزدیک به دو ماه از میادین دور بود. اتفاقی که او را از حضور در دومین تورنمنت ملی بزرگ سال یعنی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ بعد از جام جهانی ۲۰۱۸ دور کرد و باعث شد انتقادات زیادی به خاطر عملکردی که از خود برجا گذاشت از سوی طرفداران و کارشناسان بلژیکی رقم بخورد. با این وجود از یک هفته قبل با بهبودی کامل به تمرینات بازگشت تا هم برای نیم فصل دوم ژوپیرلیگ هم برای بازی های لیگ اروپا مقابل سالزبورگ اتریش آماده باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند