نخستین اکران سریال جدید The Twilight Zone در اول آوریل


نخستین اکران سریال جدید The Twilight Zone در اول آوریل

استودیوی CBS All Access تایید کرده است که ریبوت جدید سریال The Twilight Zone (منطقه گرگ و میش) و هم‌چنین دو اپیزود از این سریال جدید برای نخستین بار در اول آوریل در سرویس استریم...

استودیوی CBS All Access تایید کرده است که ریبوت جدید سریال The Twilight Zone (منطقه گرگ و میش) و هم‌چنین دو اپیزود از این سریال جدید برای نخستین بار در اول آوریل در سرویس استریم منتشر خواهد شد. و اپیزودهای بعدی هم از ۱۱‌ام آوریل هر پنج‌شنبه پخش خواهند شد. جوردن پیل (Jordan Peel) تهیه‌کننده اجرایی سریال خواهد بود، و نقل روایت‌های آغازین و پایانی هر اپیزود هم بر عهده او می‌باشد. در ادامه خبر با روژان همراه باشید.

استودیوی تلویزیونی سی‌بی‌اس (CBS) با همکاری کمپانی جوردن پیل: مانکی‌پاو پروداکشنز (Monkeypaw Productions) و کمپانی سیمون کینبرگ (Simon Kinberg): ژانر فیلمز (Genre Films) از جمله تهیه‌کنندگان سریال Twilight Zone هستند. جوردن پیل، سیمون کینبرگ، و مارکو رامیرز (Marco Ramirez) تهیه‌کنندگان اجرایی‌اند و در اپیزود آغازین سریال هم همکاری خواهند کرد. وین روزنفیلد (Win Rosenfeld) و آدری چون (Audrey Chon) هم از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال به شمار می‌روند.

از جمله بازیگرانی که در اپیزودهای مختلف این سریال جدید حضور دارند عبارت‌اند از: جان کو (John Cho)، سانا لاتان (Sanna Lathan)، کومیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، آدم اسکات (Adam Scott)، الیسون تولمن (Allison Tolman)، گرگ کینیر (Greg Kinear)، دواندا وایز (DeWanda Wise)، جسیکا ویلیامز (Jessica Williams)، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، ری سیهورن (Rhea Seehorn)،آیک بارینهولتز (Like Barinholtz)، استیون یون (Steven yeun)، و جکوب ترمبلی (Jacob Tremblay).

نسخه اورجینال سریال The Twilight Zone علاوه بر بعد صدا و تصویر، بعد دیگر ذهن را نیز به بینندگان عرضه کرد. این سریال که توسط راد استرلینگ (Rod Sterling) ساخته شد، سفری به سرزمین شگفت‌انگیز خیالات بود که در سال‌های ۱۹۶۴-۱۹۵۹ به مدت ۵سال از شبکه CBS پخش می‌شد؛ و به عنوان پدر‌خوانده سریال‌های علمی-تخیلی، به طور استعاری به کشف امیدها، نومیدی‌ها، غرورها، و تعصبات بشریت پرداخت، کاری که درام سنتی قادر به آن نبود. در سال ۱۹۸۳، نسخه سینمایی این سریال با عنوان Twilight Zone: The Movie به کارگردانی استیون اسپیل‌برگ (Steven Spielberg)، جان لندیس (John Landis)، جو دانته (Joe Dante)، و جورج میلر (George Miller) ساخته شد؛ و اسپیل‌برگ علاوه بر کارگردانی، با سرمایه‌گذاری هنگفتی تهیه‌کننده کار هم بود. این سریال توسط شبکه CBS در دهه ۱۹۸۰ در سه فصل به کارگردانی ویلیام فریدکین (William Friedkin)، اتوم ایجویان (Atom Egoyan)، و وز کراون (Wes Craven) دوباره به اجرا درآمد. در سال ۲۰۰۲ نیز توسط شبکه UPN و با اجرای فارست ویتیکر (Forest Whitaker) در قالب یک فصل دیگر دوباره اجرا شد.

Comingsoon

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

نخستین اکران سریال جدید The Twilight Zone در اول آوریل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس