فیلم و انیمیشن‌های اکشن فوریه 2019 را بیشتر بشناسید


فیلم و انیمیشن‌های اکشن فوریه 2019 را بیشتر بشناسید

ژانر اکشن یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی است که از پیر و جوان طرفداران مختص به خود را دارد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران زیرنویس، با توجه تاریخچه سینما می‌توان گفت که بروسلی فقید بیشترین نقش را در محبوبیت این ژانر سینمایی داشته است. بازیگران مطرحی که بیشتر در این ژانر به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از: آرنولد شوارتزنگر، سیلوستر استالونه، بروس ویلیس، ژان کلود ون دام، دواین جانسون، جیسون استاتهام، وسلی اسنایپز، تام کروز، جکی چان، دانی ین، اسکات ادکینز و غیره. از وقتی که برنامه‌های کامپیوتری پیشرفت کرده‌اند، ساخت فیلم‌های اکشن بسیار آسان‌تر شده اما منتقدان زیادی هم پیدا کرده است. برخی از سازندگان به قدری از جلوه‌های ویژه استفاده می‌کنند که می‌توان گفت این فیلم، یک فیلم علمی تخیلی است تا یک فیلم اکشن!

البته هنوز هم فیلم‌های اکشن بسیار خوبی مانند مد مکس، کرید، لبه فردا و … ساخته می‌شوند هر چند که در این فیلم‌ها هم از جلوه‌های ویژه استفاده می‌شود. در چند سال اخیر مجموعه جان ویک هم که تاکنون شامل دو فیلم است، بسیار مورد توجه قرار گرفته و به یکی از محبوب‌ترین فیلم‌ها در این ژانر تبدیل شده است. اما بیاید نگاهی به پیش‌رو داشته باشیم. آیا می‌دانید که در آینده قرار است چه فیلم و انیمیشن‌هایی در ژانر اکشن ببینیم؟

فیلم آلیتا: فرشته جنگ یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۹ است که در ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ مصادف با ۲۵ بهمن ۹۷ اکران شود. کارگردان نامدار جیمز کامرون یکی از نویسندگان و تهیه‌کنندگان این فیلم است. کامرون فیلم‌های تایتانیک، آواتار، بیگانه‌ها و دو فیلم از نابودگر یا همان ترمیناتور را در کارنامه دارد و قرار است که علاوه بر ساخت قسمت جدید فیلم ترمیناتور، چهار فیلم دیگر از فرنچایز آواتار را در چند سال آینده منتشر کند. آلیتا فیلمی در ژانر اکشن و سایبرپانک محسوب می‌شود. سایپرپانک را می‌توان زیرسبک آثار علمی تخیلی دانست که معمولاً یک پادآرمانشهر را به تصویر می‌کشد. در این سبک، معمولاً شرکت‌های فوق‌العاده بزرگ یا فناوری‌های فوق پیشرفته به تصویر کشیده می‌شوند که یا کنترل دنیا را به دست گرفته‌اند و یا قصد این کار را دارند.

تنها این جمله کافی است تا دانلود زیرنویس فارسی فیلم Alita: Battle Angel 2019 مورد استقبال فراوان قرار بگیرد. این فیلم بر اساس یک مجموعه مانگا به همین نام اثر یوکیتو کیشیرو ساخته شده که البته در ژاپن با نام گانمو شناخته می‌شود. نقش اصلی فیلم یعنی آلیتا را رزا سلزار بازی می‌کند و بازیگران دیگری همچون کریستف والتس، جنیفر کانلی، ماهرشالا علی، اد اسکرین، جکی ارلی هیل، میشل رودریگز، ایزا گونزالس، لانا کاندر و مارکو زارور در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. داستان فیلم روی یک سایبورگ به نام آلیتا تمرکز دارد که توسط دکتری به ایدو پیدا می‌شود. هنگامی که ایدو آلیتا را تعمیر می‌کند، او به هوش می‌آید اما نمی‌داند که چه کسی است و هیچ خاطره‌ای از گذشته خود ندارد.

طولی نمی‌کشد که او متوجه مهارت‌های مبارزه خود می‌شود و این می‌تواند سرنخ بزرگی باشد تا او به هویت واقعی خود پی ببرد. با اینکه آلیتا دارای امتیازهای بزرگی از جمله تیم بازیگری معروف و محبوب و شخص جیمز کامرون است، اما باید در باکس آفیس با رقیب‌های سرسختی مواجه شود. یک هفته قبل از فیلم آلیتا: فرشته جنگ، انیمیشن "فیلم لگو ۲: بخش دوم" اکران می‌شود. این تمام ماجرا نیست! یک هفته بعد از اکران آلیتا هم انیمیشن "چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم: دنیای مخفی" منتشر می‌شود. در ادامه به معرفی این دو انیمیشن می‌پردازیم.

یکی از مواردی که در طول چند سال اخیر در سینمای هالیوود به خوبی جای خود را باز کرده است، ساخت دنباله است. فقط کافیست که یک فیلم فروش خوبی را تجربه کند، آن موقع سازندگان دست به ساخت دنباله‌های و اسپین آف های آن اثر می‌زنند. دو انیمیشن ذکر شده هم این وضعیت را دارند. بعد از موفقیت فیلم اول، برادران وارنر خبر ساخت قسمت دوم فیلم لگو و همچنین دو اسپین آف را منتشر کردند. به این ترتیب، قسمت دوم فیلم لگو چهارمین عنوان در فرنچایز لگو محسوب می‌شود. با توجه به محبوبیت فیلم‌های قبلی، دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part 2019 هم بسیار پرطرفدار خواهد بود و بدون شک کاربران زیادی به دنبال زیرنویس فارسی انیمیشن خواهند بود.

داستان انیمیشن پنج سال بعد از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد. همه چیز زمانی تغییر می‌کند که بیگانه‌ها به زمین حمله می‌کنند و دوستان امت از جمله بتمن و وایلد استایل را می‌دزدند. امت که اکنون به یک استاد سازنده تبدیل شده، به فضا سفر می‌کند تا دوستان خود را نجات دهد اما مشکل اینجاست که بیگانه‌ها همه چیز را سریع‌تر از آنچه که استادان سازنده بتوانند تعمیر کنند، تخریب می‌کنند.

انیمیشن محبوب دیگری که در ماه فوریه شاهد اکران آن خواهیم بود، قسمت سوم انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم، است. قسمت سوم این مجموعه قرار است در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ اکران شود هر چند که در این انیمیشن در ۳ ژانویه ۲۰۱۹ در استرالیا اکران شده است. در این میان، یک نسخه با کیفیت پایین هم از انیمیشن منتشر شد و باعث شد که کاربران به دنبال دانلود زیرنویس فارسی انیمیشن How to Train Your Dragon: The Hidden World 2019 بروند. دو قسمت قبلی این انیمیشن با استقبال گسترده همراه بودند و توانستد در گیشه هم فروش بالایی را تجربه کنند.

این سومین و آخرین انیمیشن از این مجموعه خواهد بود. در این قسمت هم جی باروشل، آمریکای فر را، کیت بلانشت، کریگ فرگوسن، اف موری آبراهام، جونا هیل، کیت هرینگتون و جرارد باتلر صداپیشگی شخصیت‌های انیمیشن را بر عهده دارند. داستان قسمت سوم که ادامه قسمت‌های قبلی است، در زمانی اتفاق می‌افتد که هیکاپ برای ساخت یک آرمان شهر برای اژدهاها تلاش می‌کند و بی‌دندان نیز با گونه‌ای از خودش برخورد کرده است. هنگامی که تهدیدهای جدید هیکاپ و بی‌دندان و قلمرو آنها را در معرض خطر قرار می‌دهد، این دو باید برای نجات گونه خود تصمیم‌های سختی را بگیرند.

ادیتور: زهرا میعادی

انتهای رپرتاژ خبری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی