ضرورت تخصیص کامل بودجه دانشگاه‌ها/ اصلاح ساختار عامل کاهش فاصله با دانشگاه‌های بزرگ دنیا


ضرورت تخصیص کامل بودجه دانشگاه‌ها/ اصلاح ساختار  عامل کاهش فاصله با دانشگاه‌های بزرگ دنیا

معتمدی گفت: دانشگاه‌ها حداقل بودجه را دریافت می‌کنند بنابراین لازم است بودجه این مراکز به صورت کامل اختصاص پیدا کند.

ضرورت تخصیص کامل بودجه دانشگاه‌ها/ اصلاح ساختار  عامل کاهش فاصله با دانشگاه‌های بزرگ دنیا

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حاشیه نشست روسای دانشگاه‌های برتر کشور اظهار کرد: این نشست در واحد بندرعباس دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.
وی افزود: در این جلسه یکی از مهمترین موضوعات مورد بررسی کسری بودجه دانشگاه‌ها بود که این امر تاثیری زیادی در فعالیت‌های دانشگاه‌ها خواهد داشت.

امیدواری جبران کسری بودجه تا پایان سال

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: امیدواریم دولت مانند سال گذشته از دانشگاه‌ها حمایت‌های خوبی داشته باشد و تا پایان سال کسری بودجه این مراکز جبران شود.
معتمدی اظهار کرد: درحال حاضر دانشگاه‌ها نسبت به دیگر ارگان‌ها و دستگاه‌ها حداقل بودجه را دریافت می‌کنند بنابراین لازم است بودجه این مراکز به صورت کامل اختصاص پیدا کند.
وی عنوان کرد: در این جلسه معاون سازمان سنجش کشور نیز حضور داشت که وی درخصوص مسائل مربوط به کنکور خصوصا در مقطع تحصیلات تکمیلی صحبت‌هایی ارائه کرد و تصمیات خوبی گرفته شد.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر بیان کرد: همچنین در این جلسه معاون فرهنگی وزارت علوم نیز حضور داشت که وی درباره مسائل روز صحبت‌هایی را مطرح کرد.
معتمدی با بیان اینکه در این جلسه درباره اصلاحات ساختاری در دانشگاه‌ها نیز موضوعاتی مطرح شد، افزود: که خوشبختانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این حوزه پیشگام بوده است.
وی تاکید کرد: در این زمینه برخی از دانشگاه‌ها تجربه‌های خوبی داشتند که آن‌ها را ارئه کردند.
رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: روسای دانشگاه‌های حاضر در این جلسه معتقد بودند که باید اصلاحات ساختاری و کلیدی در دانشگاه‌ها رخ دهد؛ چراکه اکنون در این زمینه از دانشگاه‌های بزرگ دنیا فاصله داریم و باید این فاصله را با اصلاح ساختار کم کنیم.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی