اغلب دارندگان نینتندو سوییچ کنسول دیگری نیز دارند!


رسانه کلیک – بر اساس گزارش جدید موسسه تحقیقاتی معتبر NPD، نزدیک به 90 درصد دارندگان کنسول نینتندو سوییچ حداقل صاحب یکی از کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز هستند! موفقیت کنسول نینتندو سوییچ بر هیچکس پوشیده و پنهان نیست. دستگاهی که به لطف تجربه بالای شرکت نینتندو و همچنین عرضه بازی‌های پرطرفدار زیادی […] نوشته اغلب دارندگان نینتندو سوییچ...

رسانه کلیک – بر اساس گزارش جدید موسسه تحقیقاتی معتبر NPD، نزدیک به 90 درصد دارندگان کنسول نینتندو سوییچ حداقل صاحب یکی از کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز هستند!

موفقیت کنسول نینتندو سوییچ بر هیچکس پوشیده و پنهان نیست. دستگاهی که به لطف تجربه بالای شرکت نینتندو و همچنین عرضه بازی‌های پرطرفدار زیادی از جمله افسانه زلدا و سوپر ماریو به سرعت در میان بازیکنان محبوب شد و چندی پیش بر اساس گزارش سازندگان، میزان فروش آن از مرز 32.27 میلیون دستگاه عبور کرد.

از طرف دیگر، نینتندو سوییچ در سال گذشته میلادی عملکرد درخشان و تحسین آمیزی را به پاس عرضه بازی Super Smash Bros. Ultimate در کارنامه خود به ثبت رساند و طبق گزارش گروه تحلیل‌گر NPD، لقب پرفروش ترین کنسول سال میلادی 2018 را یدک می‌کشد. با همه این‌ها، مقاله اخیر موسسه تحقیقاتی نام برده نشان می‌دهد که بیش از 90 درصد کاربران در کنار کنسول نینتندو سوییچ، حداقل یکی از دو دستگاه ایکس‌باکس وان و یا پلی‌استیشن 4 را نیز خریداری کرده‌اند.

به بیان دقیق‌تر، آقای مت پیسکاتلا (Mat Piscatella)، یکی از تحلیل‌گران ارشد گروه آماری NPD، به‌تازگی در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر خود اعلام کرده که بیش از نیمی از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ یک دستگاه پلی‌استیشن 4 نیز تهیه کرده‌اند. در طرف دیگر، نزدیک به 40 درصد کاربران این دستگاه هیبریدی نیز یک کنسول ایکس‌باکس وان در اختیار دارند.

آقای مت پیسکاتلا در این باره می‌گوید:

اختلاف زیادی میان مالکیت کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ مشهود است. بر اساس نتایج جدیدترین بررسی‌ها، چیزی در حدود 50 درصد دارندگان کنسول نینتندو سوییچ در ایالات متحده آمریکا، صاحب یک دستگاه پلی‌استیشن 4 نیز هستند. به علاوه، تقریبا 40 درصد باقی کاربران نیز نسبت به تهیه کنسول ایکس‌باکس وان اقدام کرده‌اند.

بر این اساس، با صرف نظر از 10 درصد دارندگان کنسول نینتندو سوییچ در ایالات متحده آمریکا، تقریبا تمامی کاربران این دستگاه را به عنوان کنسول ثانویه تهیه کرده‌اند. موضوعی که با عنایت به تفاوت فاحش لاین‌آپ‌ها و بازی‌های ویدیویی سوییچ و دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4، چندان هم دور از انتظار نیست.

اغلب دارندگان نینتندو سوییچ کنسول دیگری نیز دارند!

با این حال، به نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان از آنجا که نینتندو سوییچ به نوعی در رده کنسول‌های دستی قرار دارد، آن را تهیه کرده‌اند. در طرف دیگر، بازی‌های سوییچ تفاوت زیادی با بازی‌های کنسول‌های نسل هشتم شرکت‌های مایکروسافت و سونی دارد. از این رو، بدیهی است که کاربران جهت تجربه بازی‌های بزرگی از جمله سری بتلفیلد، مجموعه کالاف دیوتی، رد دد ردمپشن 2، فرانچایز اساسین کرید و غیره، یک کنسول Xbox One و یا PlayStation 4 تهیه کرده و برای اجرای بازی‌های مهیج انحصاری شرکت نینتندو نیز به سراغ خرید سوییچ رفته‌اند.

گفتنی است؛ موضوع تهیه کنسول بازی ثانویه موضوع جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی نیست و به عنوان مثال، بسیاری از دارندگان کنسول‌های پلی استیشن پیش‌تر نسبت به خرید دستگاه پلی‌استیشن ویتا نیز اقدام کرده بودند. این امر بیشتر ناشی از ماهیت کنسول‌ها است؛ به طوری که ایکس‌باکس و پلی‌استیشن در رده کنسول‌های خانگی قرار دارد و از طرفی، سوییچ یک کنسول دستی به شمار می‌رود که از حیث تعداد و کیفیت بازی‌ها، بسیار غنی است.

علاوه بر این‌ها، با توجه به این گزارش، به راحتی می‌توان بیان کرد که بازیکنان از کنسول نینتندو سوییچ به عنوان رقیبی برای دو دستگاه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 یاد نمی‌کنند. موردی که حتی شرکت نینتندو نیز بارها و بارها به آن تاکید کرده و همواره برنامه‌های متفاوت‌تری به نسبت دو شرکت مایکروسافت و سونی در سر دارد.

در دیگر خبرهای پیرامون نینتندو سوییچ، اخیرا میزان فروش این کنسول به بیش از 32.27 میلیون دستگاه در سراسر جهان رسیده و سازندگان میزان فروش نرم‌افزارهای این دستگاه را چیزی در حدود 52.51 میلیون واحد اعلام کرده‌اند.

حال، دیدگاه شما در رابطه با این اقدام دارندگان کنسول نینتندو سوییچ و تهیه کنسول ثانویه چیست؟ آیا شما هم در کنار سوییچ، کنسول دیگری نیز تهیه کرده‌اید؟ دیدگاه‌ها و نظرات شخصی خود را با ما و دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

Source: GamingBolt

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید