رویکرد سپاه در انجام پروژه‌های محرومیت زدایی از زبان سرلشکر جعفری


رویکرد سپاه در انجام پروژه‌های محرومیت زدایی از زبان سرلشکر جعفری

سپاه نیوز نوشت: فرمانده کل سپاه گفت: یکی از خواص پروژه‌های محرومیت زدایی، تمرکز بر پروژه های کوچک در مناطق محروم است.

سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه آیین آغاز عملیات اجرایی ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی و زود بازده ، در جمع خبرنگاران درباره رویکرد سپاه در انجام این پروژه‌ها، اظهار کرد: در اجرای طرح های محرومیت زدایی که از قدیم در محروم ترین استان‌ها بویژه مناطق امنیتی انجام می‌شود، رویکردمان استفاده از نیروهای جوان همان مناطق است تا خود مردم در انجام این پروژه ها حضور یابند.

وی افزود: این پروژه ها عمدتا در حوزه‌های آب رسانی، راه سازی، آبخیز داری و مدرسه سازی و بهداشتی است؛ همچنین اگر در حوزه فرهنگی نیاز باشد، اقداماتی انجام خواهد شد.

فرمانده کل سپاه همچنین درباره بودجه مربوط به اجرای این پروژه ها، خاطر نشان کرد: سقف خاصی برای اعتبار این پروژه ها نگذاشته ایم و سپاه و بسیج بخش عمده ای از اعتبارات این پروژه ها را تامین می کنند و اگر احساس نیاز کردیم از بودجه های پشتیبان دولتی هم استفاده خواهیم کرد.

سرلشکر جعفری گفت: این پروژه ها، کوچک و زودبازده هستند که در مناظق محروم انجام می‌شود و طبیعی است که هرچقدر از شهرهای بزرگ دورتر می‌رویم، محرومیت در آنجا بیشتر است؛ در همین زمینه یکی از خواص پروژه‌های محرومیت زدایی، تمرکز بر پروژه های کوچک در مناطق محروم است.

2929



کد خبر 1228351

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی