نقش بی بدیل حوزه عملیاتی بانک رفاه


نقش بی بدیل حوزه عملیاتی بانک رفاه

عضو هیأت مدیره بانک رفاه گفت: نقش و جایگاه حوزه عملیاتی بانک در تحقق اهداف و استراتژی های بانک بسیار برجسته و بی بدیل است.

به گزارش بنکر (Banker)، حسین رحمتی عضو هیأت مدیره این بانک در مراسم قدردانی از ده رئیس شعبه موفق بانک رفاه با بیان این مطلب گفت: در سالی که مزین به شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدات داخلی است باید با تمام توان و ظرفیت در جهت تحقق این شعار گام برداریم.

رحمتی با قدردانی از تلاش و تعهد تمامی کارکنان بانک رفاه و به ویژه رؤسای شعب موفق در اجرای برنامه های اقتصادی دولت خاطر نشان ساخت: هم اکنون کشور در شرایط بسیار حساسی به سر می برد و در آستانه چهلمین بهار انقلاب، دشمنان در پی ضربه زدن به میهن اسلامی هستند، بنابراین بر تمامی همکاران واجب است که همراستا با اهداف کلان نظام مقدس گام بردارند.
وی با اشاره به نقش نظام بانکی در توفیق برنامه های اقتصادی دولت و همچنین اقتصاد بانک‌ محور ایران گفت: تمامی کارکنان نظام بانکی و به ویژه کارکنان خدوم بانک رفاه باید تلاش ویژه ای داشته باشند تا برنامه های خصمانه دشمن با شکست مواجه شود.
عضو هیات مدیره بانک رفاه با بیان نقش و جایگاه نیروی انسانی در تعالی سازمانی خاطرنشان ساخت: امروز اگر بانک رفاه در جایگاه خوبی در بین بانک های کشور قرار گرفته است به دلیل وجود نیروهای انسانی شایسته ای است که در اختیار دارد. کارکنان حوزه اجرا نقش بی بدیلی در توسعه و تعالی بانک دارند؛ این کارکنان با پیگیری اهداف تدوینی می توانند بانک را به سر منزل مقصود رهنمون سازند.
رحمتی با اشاره به اینکه امروزه نگاه تحلیلگرایانه و موشکافانه در بانک رواج یافته است گفت: خوشبختانه تمامی ارکان بانک رفاه امروزه به مسائل با نگاه تحلیل‌گرایانه و موشکافانه نگاه می کنند که این نوع نگاه بسیار ارزشمند است. مدل ذهنی که در اذهان کارکنان حک شده بانک را به جایگاه بسیار خوبی خواهد رساند.
وی در خاتمه ضمن قدردانی مجدد از رؤسای شعب برتر خاطر نشان ساخت: تلاش ویژه ای بایستی صورت پذیرد تا با درک فرصت های موجود و همراستا با پیشرفت های محیطی به صورت پویا عمل کنیم و آمادگی اجرای روش های نوین را در عملیات بانکی داشته باشیم.
قاسمپور مدیر امور طرح و برنامه این بانک نیز طی سخنانی با قدردانی از حمایت های مدیران عالی از حوزه عملیاتی و همچنین تعهد مثال زدنی کارکنان بانک در این حوزه اظهار داشت: برای انتخاب روسای شعب موفق شاخص هایی از قبیل رشد منابع، کاهش نسبت مطالبات، افزایش درجه شعبه طی سه سال متوالی، تحقق اهداف طی دوسال متوالی و سودآوری طی سال 96 و شش ماهه سالجاری مد نظر بود که روسای شعب حاضر توانسته اند به این شاخص ها عینیت بخشند.
رضا علی اکبری رئیس شعبه تأمین اجتماعی مرکزی تهران، میترا محمدی رئیس شعبه حافظیه کرج، بهروز زمانی رئیس شعبه جهرم، احمد قلی زاده رئیس شعبه بابل، مهدی کشت گر رئیس شعبه شهید مدنی زاهدان، عیسی باقر رحمتی رئیس شعبه شادگان، ابوطالب سپاه پوش رئیس شعبه مرکزی اراک، محمد ابراهیم زمانی رئیس شعبه مرکزی فریمان، علی اصغر فرهمند رئیس شعبه علوم پزشکی اصفهان، آرزو غفوری رئیس شعبه سپهبد قرنی به ترتیب ده رئیس شعبه برتر بانک رفاه در سال 97 بودند.
پس از این مراسم، مراسم اصلی در بانک مرکزی تحت عنوان نهمین گردهمایی رؤسای شعب موفق با محوریت بهره وری شعب برگزار و به صورت نمادین از سه نفر نخست یعنی رضا علی اکبری، میترا محمدی و بهروز زمانی تقدیر به عمل آمد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | هدیه عجیب مهسا طهماسبی برای حامد آهنگی؛ چسب بزن بشین!