آموزش روش صحیح چسباندن ناخن مصنوعی


چسباندن ناخن مصنوعی به ابزار و وسایلی خاصی نیاز دارد و برای رسیدن به نتایج دلخواه باید مواردی از جمله مرتب کردن ناخن ها قبل از چسباندن، استفاده از مقدار مناسب چسب و … رعایت شود. با روژان همراه شوید. آیا شما هم با مشکل کاشتن ناخن مواجه هستید؟ اغلب دختران جوان و به خصوص عروس خانم‌ها تمایل به کاشت ناخن مصنوعی برای زیبا‌تر و جذاب‌تر شدن دستان خود...

چسباندن ناخن مصنوعی به ابزار و وسایلی خاصی نیاز دارد و برای رسیدن به نتایج دلخواه باید مواردی از جمله مرتب کردن ناخن ها قبل از چسباندن، استفاده از مقدار مناسب چسب و … رعایت شود. با روژان همراه شوید.

آموزش روش صحیح چسباندن ناخن مصنوعی
آیا شما هم با مشکل کاشتن ناخن مواجه هستید؟ اغلب دختران جوان و به خصوص عروس خانم‌ها تمایل به کاشت ناخن مصنوعی برای زیبا‌تر و جذاب‌تر شدن دستان خود دارند. در این مقاله درباره وسایل و مراحل کاشت ناخن مطالبی را عنوان کرده ایم.
استفاده طولانی مدت و نیز استفاده از چسب‌های بی کیفیت در کاشت ناخن می‌تواند صدمات جبران ناپذیری را برای ناخن‌ها به جای گذارد. برای کاشت و طراحی ناخن به ابزار و وسایلی مخصوص نیاز است و افراد باید به صورت مرحله به مرحله این کار را انجام دهند.

وسایل مورد نیاز برای چسباندن ناخن مصنوعی

برای چسباندن ناخن مصنوعی ابتدا باید پک مخصوص ناخن مصنوعی که شامل چسب، ناخن و بافر هست را تهیه نمایید. به طور کلی لوازم مورد نیاز برای اینکار موارد زیر است:
قلم مخصوص مانیکور ناخن مقداری لاک پاک کن که بهتر است بدون استون باشد مقداری پنبه یا پد کتانی ناخن گیر سوهان بافر ناخن چسب ناخن گوش پاک کن قیچی

نکات مهم:

توجه نمایید که حتماً از چسب مخصوص ناخن مصنوعی استفاده شود. بهتر است که چسباندن حدود ۲۴ ساعت بعد از مانیکور کردن انجام پذیرد.

چسباندن ناخن مصنوعی به صورت مرحله به مرحله

برای آن که بتوانید چسباندن ناخن مصنوعی به صورت دقیق و حرفه‌ای انجام دهید و از نتیجه کار خود لذت ببرید، مراحل ریز را به ترتیب انجام دهید:

۱. مرتب کردن ناخن طبیعی

ابتدا با استفاده از قلم مخصوص مانیکور، گوشت‌های دور ناخن یا به اصطلاح کوتیکول‌ها را کنار بزنید. سپس به وسیله پنبه و لاک پاک کن و استفاده از بافر سطح ناخن را تمیز و درخشان کنید. در ادامه با کمک ناخن گیر و سوهان اقدام به حذف قسمت‌های اضافه و مرتب کردن گوشه‌های آن کنید.

آموزش روش صحیح چسباندن ناخن مصنوعی

۲. خشک کردن ناخن‌ها

پس از آن ناخن‌ها را در صورت داشتن رطوبت خشک نمایید.

۳. انتخاب تیپ مناسب ناخن مصنوعی

سایز مناسبی از تیپ یا همان ناخن مصنوعی را متناسب با انحنای ناخن‌های هر انگشت را انتخاب کنید.

۴. چسباندن ناخن مصنوعی

در ادامه این کار، میزان مناسبی از چسب مخصوص را بر روی سطح ناخن قرار دهید. سپس ناخن مصنوعی را بر روی ناخن‌های خود گذاشته و هر کدام را به مدت ۳۰ ثانیه با کمی فشار نگه دارید.

آموزش روش صحیح چسباندن ناخن مصنوعی

۵. مرتب کردن کار

اگر در اطراف ناخن چسب مشاهده شد به وسیله گوش پاک کن آن را پاک کنید. در این مرحله می‌توانید با کمک قیچی ناخن‌ها را به اندازه دلخواه خود در بیاورید. به وسیله سوهان و بافر اقدام به مرتب کردن گوشه‌ها و صیقلی کردن سطح ناخن‌ها کنید.

آموزش روش صحیح چسباندن ناخن مصنوعی

نکته مهم:

برای آنکه در هنگام چسباندن ناخن مصنوعی چسب با پوست دست تماس پیدا نکند، سعی شود از میزان کمی از چسب در حدود یک قطره برای چسباندن هر ناخن استفاده شود.

عوارض چسباندن ناخن مصنوعی

عوارض احتمالی استفاده طولانی‌ مدت و نیز کندن و چسباندن ناخن مصنوعی شامل این موارد است:

ابتلا به عفونت‌های قارچی در ناخن ابتلا به اگزمای پوستی بروز ترک و شکاف در ناخن‌ها ایجاد تغییر رنگ در ناخن‌ها ابتلا به التهاب در اطراف ناخن‌ها ضعیف و شل شدن ناخن‌ها ایجاد خارش و سوزش در دور ناخن سخن آخر

آرایشگران باید برای چسباندن ناخن مصنوعی از چسب مخصوص برای اینکار استفاده نمایند اما گاهی دیده می‌شود که به دلیل گرانی، از چسب‌های صنعتی و یا قطره‌ای به این منظور استفاده می‌شود.

عوارض چسب‌های قطره‌ای و صنعتی شامل این موارد است:

آسیب زیاد به بافت ناخن پوسته پوسته شدن گوشه‌ها و پوست اطراف ناخن و حساسیت‌های شدید ناخن قرمزی ناخن خارش ناخن

منبع

آموزش روش صحیح چسباندن ناخن مصنوعی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403