به گزارش پارس نیوز، خبری داغ در فضای مجازی باز هم نام جورج کلونی سوپراستار سینمای آمریکا را سرزبان ها انداخت خبری با تیتر جداییجورج کلونی از همسرش "امل" که هنوز جزئیاتش در حاله ای از ابهام به سر می برد جدایی که 400 میلیون یورو هزینه خواهد داشت . این ازدواج کلونی که تقریبا مدت زمان و پایداری او نسبت به ازدواج های قبلی اش بی سابقه بوده است پس از 4 سال و با داشتن فرزند دچار مشکل شده و حالا جورج و امل هردو در شرایط سختی به سر می برند .ماجرای جدایی جورج کلونی و همسرش چیست؟!

بازیگر نقش اول فیلم طوفان پس از آنکه با "تالیا بالسام" ازدواج و بعد از 3 سال از هم جدا شد گفته بود که هرگز دیگر ازدواج نخواهد کرد اما سالها بعد در آوریل 2014 نامزدی اش با آمل علم الدین وکیل لبنانی را به صورت رسمی اعلام کرد و آن دو در سپتامبر 2014 در ونیز ایتالیا طی مراسمی باشکوه و با حضور چهره های مطرح هالیوود ازدواج کردند، که تشریفات ازدواج آنها تا مدتها مورد بحث بود چراکه هزینه ی ازدواج آن ها 4.6 میلیون دلار اعلام شد. حاصل ازدواج جورج و امل یک دختر و پسر دوقلو به نام های الا و الکساندر می باشد .

ماجرای جدایی جورج کلونی و همسرش چیست؟!

ماجرای جدایی جورج کلونی و همسرش امل

به گزارش " US gossip side Radar Online " چهارمین سالگرد این زوج مشهور کاملا متفاوت با دفعات قبل برگزار شد و منبعی نزدیک به آنها می گوید که همسر جوان جورج کلونی به همراه دوقلوهایش خانه را ترک کرده و بدون جورج به "ساردینا " یعنی خانه ی جدیدشان که قرار بود همگی به آنجا بروند رفته و این را به همسرش گفته است که اگر او به خانه ی جدید و نزد آنها بیاید "امل" در اتاق میهمان زندگی خواهد کرد.

جورج کلونی در مصاحبه با "هالیوود لایف" تمام این گفته ها را رد کرده و با جدیت گفته است که اینها داستانهای ساختگی است و هرگز چنین اختلافاتی بین او و همسرش بوجود نیامده است.

ماجرای جدایی جورج کلونی و همسرش چیست؟!

عکسی از جورج کلونی و همسرش

جورج و امل بارها در مورد زندگی عاشقانه و رابطه رمانتیکشان در جمع ها گفته اند و مدام از اینکه چور با هم زندگی لذت بخش را تجربه می کنند صحبت کرده اند ساید برای همین است که تیترهای منتشر شده هنوز نتوانسته اند به جرات این مسئله و خبر را انتقال دهند و همچنان از کلمه ی شایعه در توضیحاتشان استفاده کرده اند.

شایعه جدایی جورج کلونی و همسرش 4 سال پیش

چهارسال پیش درحالی که تنها سه ماه از آغاز زندگی مشترک جورج کلونی و همسرش اما میگذشت خبری از جدایی این زوج منتشر شد.

جورج کلونی و همسر جدیدش خانم امل علم بعد از خبر ساز شدن برای داشتن مجلل ترین و هزینه ترین جشن ازدواج تاریخ حالا بعد از تنها 3 ماه زندگی مشترک خبرهایی از دعواها و جدایی شان به گوش می رسد.

جورج کلونی و امل علم الدین بعد از تنها سه ماه زندگی انگار سرو صدای جدایی شان به گوش می رسد که از زبان آشنایان و دوستان صمیمی شان در مجله هالیوود لایف منتشر شده است.

ماجرای جدایی جورج کلونی و همسرش چیست؟!

جورج کلونی بازیگر مشهور آمریکایی و همسرش

جروج کلونی و علم الدین از آنجا که پیداست مشکلاتی دارند که اجازه نخواهد داد تا زندگی آنها که شروعی پرسروصدا داشت زیاد طول بکشد. دوستان و اقوام نزدیک این زوج در رابطه با دعواها و بحث های آنها پشت درهای بسته صحبت می کنند و به نوشته ی لایف استایل این منبع معتبر که اجازه ی انتشار نامش را نداده است می گوید بارها صدای دعواهای جروج کلونی و همسرش را شنیده ام و من و تعدادی از دوستان دیگر این زوج نگران از هم پاشیدن زندگی انها هستیم.

اما موضوع جدایی جورج کلونی از همسرش با توجه به سابقه ی او در ازدواج ها و جدایی های قبلی اش زیاد دور از انتظار نیست اما آن همه تشریفات و برگزاری جشن عروسی که پرخرج و زرق و برق تر از جشن عروسی شاهزادگان بود به نظر نمی رسید که به این زودی حرف و حدیث ها را به دنبال داشته باشد.