سردار تنگسیری: هرجا که دشمن فکر کند حضور داریم و از منافع کشور دفاع می‌کنیم


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما همه جا هستیم، هرجا که دشمن فکر کند حضور داریم و اگر نیاز باشد از سواحل بیرون می‌آییم و به دشمن ضربه می‌زنیم.

آفتاب‌‌نیوز :
سردار علیرضا تنگسیری در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در چاه مبارک عسلویه افزود: اگر دشمنان بخواهند آزموده را آزمون کنند بدانند که خطای جبران ناپذیری را مرتکب خواهند شد.

وی با اشاره به اشراف کامل اطلاعاتی بر خلیج فارس، تصریح کرد: امروز اطلاعات ما از خلیج فارس نه تنها به‌روز بلکه به‌لحظه است و نیروهای دریادل سپاه و ارتش با تمام توان از منافع کشور در آب‌های خلیج فارس و دریای عمان حفاظت می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه بیان کرد: در آینده نزدیک دفاع از سواحل را مردمی خواهیم کرد و ساحل نشینان دفاع از سواحل را بر عهده خواهند گرفت.

سردار تنگسیری با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته در حوزه نظامی، آن‌ها را نشانه کارگر نبودن تحریم‌ها و مستحکم‌تر شدن و آمادگی بیشتر در شرایط دشوار و فشار عنوان کرد.

وی گفت: اگر دشمنان توانمندی‌ها ما را در چهل سال گذشته ببینند می‌فهمند که چه اشتباهی کردند، زیرا ما هر چه تحریم شویم تجهیزات جدیدتری تولید می‌کنیم اکنون هر چه احساس نیاز کنیم می‌سازیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اکنون در حوزه ساخت قایق‌های تندرو، شناورهایی که تا عمق ۴۰ متری می‌توانند عملیات کنند و سلاح‌های مختلف از جمله موشک‌ها موفقیت‌های چشمگیری داشته‌ایم و برخی دستاوردها را در آینده رونمایی خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حِسِ زیبا