ایران ماندگار است و اسرائیل رو به نابودی است


ایران ماندگار است و اسرائیل رو به نابودی است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه ایران قدمتی هزاران ساله با تمدنی بزرگ دارد ولی رژیم غاصب اسرائیل تنها شهرکی بدون منطقه و تاریخ است، گفت: ایران ماندگار است و اسرائیل رو به نابودی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع، ناصر ابوشریف عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه من ۱۰ سال قبل به عنوان نماینده جنبش اسلامی فلسطین از سوریه به ایران آمدم، اظهار کرد: ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی چهره متفاوتی از خود به نمایش گذاشت.

وی افزود: ایران پایگاه تمدنی و سیاسی امت اسلامی است و لیاقت رهبری این اسلام را دارد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: بسیاری از مردم چه در داخل و چه در خارج به اهمیت انقلاب ایران پی نبرده‌اند.

وی با بیان اینکه هدف ایران و رهبر آن طراحی یک پایگاه سیاسی و تمدنی است، گفت:‌ ایران توانسته و خواهد توانست که عزت و هدایت را به امت اسلامی برگرداند.

ابوشریف با اشاره به اینکه از هر طرف که نگاه می‌کنیم متأسفانه کشورهای اسلامی محکومند، بیان کرد: وضع ایران در زمان قبل از انقلاب این چنین بود ولی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دارای یک استقلال شد و البته این استقلال از خود مردمش و با هدایت مدبرانه رهبر ایران انجام می‌شود.

وی افزود: ایران در این ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب تجربیات زیادی را بدست آورده و هزینه‌های زیادی پرداخت کرده است و اکنون با قدرت تمام در منطقه اعمال‌نظر می‌کند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه شعار انقلاب ایران « نه شرقی، نه غربی» بود، اظهار کرد: ایران در عمل هم ثابت کرد که مستقل بوده و به شرق و غرب وابسته نیست.

وی به کشورهای اروپایی که روزگاری امپراطوری عظیمی بوده‌اند، اشاره و خاطرنشان کرد: اکنون همین کشورها نمی‌توانند برای خود تصمیم بگیرند و باید از طرف‌های دیگر اجازه کسب کنند.

ابوشریف افزود: ایران قدمتی هزاران ساله با تمدنی بزرگ دارد ولی رژیم غاصب اسرائیل تنها شهرکی بدون منطقه و تاریخ است.

وی با بیان اینکه ایران جغرافیا و تاریخ دارد، ادامه داد: ایران ماندگار است و اسرائیل رو به نابودی است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران اضافه کرد: اسرائیل حتی اگر نجنگد نابود خواهد شد و فلسطین از این نظر خیالش راحت است.

وی با اشاره به رابطه رژیم‌های عربی با اسرائیل برای حفظ تاج و تخت یادآور شد: سران این کشورهای عربی توسط مردم انتخاب نشدند و مشروعیت ندارند و برای بقا به اسرائیل نیاز دارند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به زباله‌دان تاریخ می‌پیوندند، تصریح کرد: این امت منطقه سوریه، لبنان، فلسطین با وجود مشکلات و موج‌های بی‌عدالتی باقی مانده‌اند و خواهند ماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک