برخورد با متخلفین و جاعلان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی


برخورد با متخلفین و جاعلان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی

مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: با توجه به اینکه قاچاق و تقلب در فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی با سلامت و بهداشت مردم ارتباط مستقیم دارد، سازمان غذا و دارو هیچ مدارا و ارفاقی در این مورد قائل نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: بهفر مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان عذا و دارو همزمان با آغاز طرح مقابله و مبارزه با کالا‌های آرایشی و بهداشتی در سطح عرضه در سراسر کشور اظهار کرد: با متخلفین و جاعلان فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی بشدت برخورد خواهیم کرد و اگر احتمالاً وارد کننده یا واحد تولیدی قانونی اقدام به تخلفاتی در این زمینه داشته باشند حتماً پروانه‌های بهداشتی آن‌ها باطل و مراتب به مقامات قضائی ارجاع خواهد شد.

مدیر کل فرآورده‌های آرایشی و بهداشتی سازمان عذا و دارو افزود: خوشبختانه تخلفات وارد کنندگان قانونی و تولید کنندگان دارای پروانه، کم تعداد است.

وی ضمن یادآوری نقش مسئولان فنی به عنوان ناظران و نمایندگان قانونی این سازمان در شرکت‌ها و کارخانه‌های مربوطه اظهار امیدواری کرد: با اجرا و گسترش طرح پست مارکتینگ، شاهد بسط و توسعه مسئولیت پذیری در بین شرکت‌های رسمی کشور از یک سو و گسترش ضریب سلامت کالا‌های عرضه شده در سطح بازار خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید