تسلا مدل Y از سال آینده میلادی به تولید انبوه می رسد


رسانه کلیک – تولید انبوه تسلا مدل Y از سال آینده میلادی آغاز می شود. این اطلاعات توسط شرکت سازنده آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. از چند سال پیش تا به امروز شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با دومین خودروی SUV تسلا با نام مدل Y در فضای مجازی بودیم. این شرکت […] نوشته تسلا مدل Y از سال آینده میلادی به تولید انبوه می رسد اولین بار در رسانه کلیک....

رسانه کلیک – تولید انبوه تسلا مدل Y از سال آینده میلادی آغاز می شود. این اطلاعات توسط شرکت سازنده آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

از چند سال پیش تا به امروز شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با دومین خودروی SUV تسلا با نام مدل Y در فضای مجازی بودیم. این شرکت تولیدکننده خودروهای برقی برای اولین بار در سال 2015 به این خودرو اشاره کرد.

تسلا تصویر کاملی از این خودرو منتشر نکرده است؛ با این حال به تازگی اعلام کرده تولید انبوه تسلا مدل Y از اواخر سال آینده میلادی آغاز می شود.

تسلا در نامه ای که برای سهامداران خود ارسال کرده، خبر از تولید انبوه این خودروی SUV از اواخر سال 2020 داده است. اطلاعات دقیقی در رابطه با این محصول منتشر نشده است. این احتمال وجود دارد که در سال جاری میلادی این خودروی شاسی بلند در معرض دید عموم قرار بگیرد.

این کمپانی از امسال کارخانه خود برای تولید تسلا مدل Y را به تجهیزات مورد نیاز مجهز می کند. بر اساس اعلام مدیر عامل این شرکت، ایلان ماسک باید منتظر تولید این خودرو در کارخانه Gigafactory در نوادا باشیم.

تسلا مدل Y از سال آینده میلادی به تولید انبوه می رسد

ایلان ماسک پیش بینی کرده فروش این خودرو بالاتر از تسلا مدل 3 خواهد بود. تسلا مدل Y در مقایسه با نسلا مدل X قیمت پایین تری خواهد داشت. با توجه به محبوبیت بالای خودروهای SUV و کراس اوور در بازارهای جهانی، انتظار می رود این خودرو به فروش مناسبی دست پیدا کند.

تسلا انتظار دارد هزینه های تولید این خودرو در مقایسه با تسلا مدل 3 پایین تر باشد. این دو خودرو از پلتفرم یکسان بهره می برند و تسلا مدل Y دارای 75 درصد قطعات مشترک با تسلا مدل 3 است. این موضوع باعث می شود تسلا بتواند سرعت تولید این خودرو را افزایش دهد و سفارشات را سریع تر در اختیار خریداران قرار دهد.

Source: ubergizmo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403