تجدید بیعت مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های امام راحل (ره)


تجدید بیعت مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های امام راحل (ره)

​مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه مبارک فجر، با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، با آرمان‌های بلند آن رهبر فرزانه و شهدا تجدید میثاق کرده و بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تاکید کردند.

تجدید بیعت مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران با آرمان‌های امام راحل (ره)
روابط عمومی بانک صادرات ایران نوشت: مدیرعامل، اعضای هیات‌مدیره، معاونان، مشاوران، مدیران امور، روسای ادارات و شعب مناطق تهران و کارکنان بخش‌های مختلف صف و ستاد، روز شنبه با حضور در مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)، ضمن تجدید میثاق با آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی، یاد و خاطره شهدای انقلاب، جنگ تحمیلی، شهدای حرم و شهدای عرصه‌های مختلف انقلاب را گرامی داشتند.

در این مراسم، مدیرعامل بانک صادرات ایران، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به آحاد ملت که در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری پرشور داشتند، تبریک گفت و بر آمادگی مدیران و کارکنان این بانک برای تحقق اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب تأکید کرد.

حجت‌اله صیدی با اشاره به نقش برجسته این بانک در تحقق دستاورد‌های بزرگ اقتصادی کشور در طول چهار دهه گذشته، گفت: تقویت و توسعه زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های بزرگ ملی نیاز به منابع مالی بالایی دارد که این بانک به عنوان بزرگترین بانک خصوصی کشور، نقش مهمی در تأمین مالی آن‌ها داشته است.

وی در تشریح جایگاه آینده بانک صادرات ایران در اقتصاد کشور تأکید کرد: این بانک همچون گذشته در کنار مسئولان و سیاست‌گذاران کشور خواهد بود و آمادگی دارد در راستای توسعه طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ ملی و افزایش بهره‌وری و بهبود فضای کسب و کار در واحد‌های تولیدی کوچک و متوسط، با تلاش و همت مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران به خوبی ایفا کند.

صیدی در ادامه این مراسم بر مزار شهید محمدنبی محمدی از شهدای گرانقدر بانک صادرات ایران که در عملیات کربلای ٥ در دی‌ماه سال ١٣٦٥ به شهادت نایل شده، حضور یافت و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام، یاد و خاطره ٩٤ شهید بانک صادرات ایران را گرامی داشت.

وی همچنین با حضور و قرائت فاتحه بر مزار مرحوم مهندس محمدعلی مفرح، بنیانگذار بانک صادرات ایران، اظهار کرد: خداوند توفیق دهد تا بتوانیم یادگارش را که بانک بزرگ و مردمی صادرات ایران است، توسعه داده و بهتر از آنچه که تحویل گرفته‌ایم، به نسل‌های بعدی تحویل دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...