بازداشت 5 مأمور قلابی به جرم سرقت


بازداشت 5 مأمور قلابی به جرم سرقت

با وقوع چند فقره سرقت از اتباع افغانستانی توسط مأموران قلابی، دستگیری و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد که سارقان با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ اقدام به سرقت می‌کنند

قانون- رئیس کلانتری جوادیه تهرانپارس از شناسایی و بازداشت پنج مأمور قلابی خبر داد. سرهنگ منصور حشمتیان با اعلام خبر بازداشت پنج مأمور قلابی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از اتباع افغانستانی توسط مأموران قلابی، دستگیری و شناسایی متهمان در دستور کار قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد که سارقان با یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ اقدام به سرقت می‌کنند.

رئیس کلانتری 144 جوادیه تهرانپارس با اشاره به شناسایی یکی از سارقان، خاطرنشان کرد: تصویر و مشخصات خودروی متهم شناسایی شده در اختیار گشتهای انتظامی قرار داده شد که در گشتهای هدفمند، خودروی متهم مشاهده و مأموران ضمن توقف خودرو، سارق حرفه‌ای را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به 30 فقره سرقت از اتباع افغانستانی تحت پوشش مأمور، گفت که سرقتها را با همکاری چهار همدستش مرتکب شده است.

حشمتیان با اشاره به بازداشت چهار همدست متهم در دو عملیات مستقل و همزمان، متذکر شد: از مخفیگاه متهمان تعدادی لباس و تجهیزات نظامی کشف و متهمان با همراه هفت شاکی روانه دادسرا شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل