بی احتیاطی بزرگ استقلال ؛ کابوس بزرگ تیم شفر تکرار می شود؟!


قرارداد پاتوسی با استقلال درشرایطی منعقد شده که این بازیکن درتست‌های پزشکی شرکت نکرده و این موضوع ناراحتی پزشکان استقلال را هم به دنبال داشته است. نوشته بی احتیاطی بزرگ استقلال ؛ کابوس بزرگ تیم شفر تکرار می شود؟! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

بی احتیاطی بزرگ استقلال ؛ کابوس بزرگ تیم شفر تکرار می شود؟!

پاتوسی بدون شرکت در تست پزشکی قراردادش را با استقلال ثبت کرد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ | ۷:۰۵
بی احتیاطی بزرگ استقلال ؛ کابوس بزرگ تیم شفر تکرار می شود؟!

قرارداد پاتوسی با استقلال درشرایطی منعقد شده که این بازیکن درتست‌های پزشکی شرکت نکرده و این موضوع ناراحتی پزشکان استقلال را هم به دنبال داشته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

همان اتفاقاتی درعقد قرارداد نایدنف با استقلال رخ داد واین بازیکن بدون تایید نهایی پزشکان استقلال قراردادش را ثبت کرد، درعقد قرارداد پاتوسی هم رخ داد.

پاتوسی بازیکن آفریقایی وقتی درهیات فوتبال استان تهران حاضرشد هیچ تاییده ای را ازپزشکان باشگاه استقلال نداشت.

درحالی که عرف است همه بازیکنان ابتدا مورد تایید کادرپزشکی قرارمی‌گیرند اما مشخص نیست که درباشگاه استقلال چه افرادی پا روی قوانین می‌گذارند و بدون اینکه ازپزشکان تاییده بگیرند، با بازیکنان قرارداد منعقد می‌کنند. این رویه درسال های اخیر دلخوری شدید دکترامین نوروزی و دکترستوده را به همراه داشته است.

حتی درمقطعی نوروزی با باشگاه استقلال قطع همکاری هم کرده بود وازاین شرایط ناراضی بود اما سرانجام به دلیل روحیات استقلالی نوروزی او به استقلال بازگشت. نوروزی دراین ایام انتظارداشت که باشگاه استقلال درجذب بازیکنان جدید با او تعامل کافی را داشته باشد اما رویه همان است که بود و بازیکنان بدون اینکه مورد تایید آقای دکتروهمکارانش قراربگیرند، به استقلال قرارداد منعقد می‌کنند. ماجرای نایدنف را کاملا به یاد داریم که این بازیکن چه مشکلاتی را برای استقلال باعث شد. بدون شک اگرتصمیم گیران درباشگاه استقلال قوانین داخلی را رعایت کنند چنین اتفاقاتی تکرارنمی‌شود اما به نظرمی‌رسد که ازگذشته درس گرفته نشده و برخی دردل باشگاه استقلال روی همان مدارهمیشگی قدم برمی‌دارند واجازه نمی‌دهند آب خوش ازگلوی این تیم پایین برود وهوادارن به آینده این باشگاه امیدوارترباشند.

البته هوادران استقلال ازجذب پاتوسی و گونسالوس خوشحالند اما درعین حال توقع دارند که باشگاه درجذب بازیکنان جدید همه جوانب را درنظربگیرد تا کاربه نقطه ای نرسد که پول بی حساب و کتاب به بازیکنانی پرداخت شود که ازلحاظ سلامت جسمانی با مشکل مواجه اند.

ران ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...