لحظه حمله پلنگ به مامور حیات وحش +فیلم


حمله پلنگ سرگردان به پرسنل حیات وحش و مردم محلی صحنه‌هایی وحشتناک را در یکی از مناطق هندوستان رقم زد.

لحظه حمله پلنگ به مامور حیات وحش +فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله یک پلنگ سرگردان به ساکنان منطقه ای در هندوستان را به تصویر می کشد. دوازده نفر از یک تیم حیات وحش به همراه افراد محلی جستجوهای خود را برای یافتن مخفیگاه این پلنگ و شکار آن را پس از آنکه این پلنگ وارد یکی از منازل ساکنان محلی شد آغاز کردند. ماموران پسران یافتن مخفیگاه پلنگ با حمله ناگهانی این حیوان مواجه شدند.

در ویدئویی که با توسط یکی از افراد محلی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می شود در حالی که این ماموران حیات وحش محلی به همراه مردم تلاش می کنند این پلنگ را به دام بیاندازند ناگهان این حیوان از مخفیگاه خود خارج شده و به آنها حمله ور می شود.

این ویدئو نشان می دهد پس از نزدیک شدن ماموران حیات وحش به مخفیگاه پلنگ، این حیوان ناگهان از روی یک دیوار به روی یکی از ماموران پریده و به او حمله‌ور می شود.

این ویدئو افراد محلی را که پس از خروج پلنگ از مخفیگاهش در حال فرار هستند نشان می دهند.

در ادامه ماموران حلقه محاصره به دور این حیوان را تنگ تر کرده و با شلیک چند گلوله آرامبخش موفق به شکار آن شدند. گفته می شود شش نفر از ساکنان محلی و ماموران در این حادثه و در اثر حمله پلنگ دچار جراحت شدند. جراحت هیچ یک از افراد زخمی جدی گزارش نشده است.

یکی از مسئولان حیات وحش محلی هندوستان در گفتگو با سی ان ان گفت: " هنگامی که پلنگها از مخفیگاه خود خارج می شوند به علت آنکه حالت تهاجمی دارند بسیار خطرناک هستند.ماموران با شلیک سه گلوله آرام بخش توانستند این حیوان را شکار کنند و سپس این حیوان به یک مرکز حیات وحش منتقل شد."

گفتنی است ؛ مکان دقیق وقوع این حادثه در هندوستان مشخص نشده است.

انتهای پیام/

صحنه‌های وحشتناکی که پلنگ سرگردان یک روستا رقم زد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی