معرفی و دانلود بازی ایرانی پسرخوانده


موبنا – در این بازی ایرانی شما در ابتدا بایستی سه قهرمان را برای خود انتخاب نمایید و به مبارزه با مافیاهای شهر بروید. هر کدام از قهرمانانی که قادر به انتخاب کردن آن ها هستید دارای ویژگی های مختلفی هستند که در زمان نبرد با دشمنانتان می توانید از این ویژگی ها بهره مند شوید. بازی پسرخوانده گیم پلی بازی پسرخوانده بصورت نوبتی می باشد بدین صورت که در...

موبنا – در این بازی ایرانی شما در ابتدا بایستی سه قهرمان را برای خود انتخاب نمایید و به مبارزه با مافیاهای شهر بروید. هر کدام از قهرمانانی که قادر به انتخاب کردن آن ها هستید دارای ویژگی های مختلفی هستند که در زمان نبرد با دشمنانتان می توانید از این ویژگی ها بهره مند شوید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی پسرخواندهبازی پسرخوانده

گیم پلی بازی پسرخوانده بصورت نوبتی می باشد بدین صورت که در هر نوبت قهرمانان شما دارای یک میزان انرژی هستند که بایستی با استفاده از کارت هایی مختلف آن را برای مبارزه با حریف خود صرف کنید. هر کدام از شخصیت های بازی دارای قدرتی ویژه هستند که با پر شدن نوار خشم آنها ، می توانید از این قدرت ویژه برای مبارزه با حریفتان استفاده نمایید. از آنجاییکه در طول مبارزات خود با دشمنان مختلف و متنوعی روبرو خواهید شد بایستی دقت داشته باشید که در مبارزات خود با استراتژی عمل کنید و انرزی خود را در هنگام استفاده از کارت ها بطور صحیحی صرف نمایید.

معرفی و دانلود بازی ایرانی پسرخواندهبازی پسرخوانده

سازندگان بازی پسرخوانده در طراحی بصری و گرافیکی بازی سنگ تمام گذاشته اند و به بهترین شکل ممکن کاراکترها و محیط های بازی را طراحی کرده اند. همچنین صداگذاری شخصیت ها و موسیقی بازی نیز از نقاط قوت بازی می باشد که سبب شده است بازی بیش از پیش جذاب شود. با شکست دادن هر کدام از یارهای حریف کلاهی را دریافت خواهید کرد که نشانگر نتیجه ی مبارزه ی شما با حریفتان است. با پیروزی در مبارزات بازی نیز صندوقچه ای را دریافت خواهید کرد که درون این صندوقچه ، سه کارت به عنوان هدیه به شما داده می شود.

توجه: بازی بصورت آنلاین می باشد و به حداقل 1 گیگابایت حافظه ی رم نیاز دارید.

تصاویر بازی پسرخوانده:

تصاویر بازی پسرخوانده:

معرفی و دانلود بازی ایرانی پسرخوانده

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)