امیدها برای احیای مزراتی زنده شد؟


امیدها برای احیای مزراتی زنده شد؟

مایک مانلی رئیس گروه خودروسازی فیات-کرایسلر مشکلی با اعتراف به این نکته که جفت شدن مزراتی و آلفارومئو اشتباه بوده نداشته و هم‌اکنون به نظر می‌رسد با استراتژی جدیدی از راه رسیده که امیدواریم وضعیت این برند ایتالیایی را بهبود بخشد. اگرچه جزئیات استراتژی جدید مزراتی فعلاً مشخص نشده اما مانلی در حرکت جدید خود... The post امیدها برای احیای مزراتی...

مایک مانلی رئیس گروه خودروسازی فیات-کرایسلر مشکلی با اعتراف به این نکته که جفت شدن مزراتی و آلفارومئو اشتباه بوده نداشته و هم‌اکنون به نظر می‌رسد با استراتژی جدیدی از راه رسیده که امیدواریم وضعیت این برند ایتالیایی را بهبود بخشد.

امیدها برای احیای مزراتی زنده شد؟
اگرچه جزئیات استراتژی جدید مزراتی فعلاً مشخص نشده اما مانلی در حرکت جدید خود هارالد وستر را به عنوان رئیس مزراتی انتخاب کرده است. وظیفه‌ی وستر تشکیل تیم مدیریت جدید است.

وستر هم ژان فیلیپ للوپ را که قبلاً مدیر عملیات فراری در بخش مرکزی و شرقی اروپا بوده را به عنوان رئیس بخش جدید مزراتی کامریکال منصوب کرده است. آل گاردنر هم مسئولیت هدایت مزراتی در آمریکای شمالی را بر عهده گرفته است.

امیدها برای احیای مزراتی زنده شد؟
فیات-کرایسلر نگفته آیا مزراتی سرمایه‌گذاری جدیدی را دریافت خواهد کرد یا نه اما هنوز هم کارها روی استراتژی جدید این برند در حال انجام است.

مانلی در خلال جلسه‌ی سرمایه‌گذاران در سال 2018 گفته بود:

با جفت شدن مزراتی و آلفارومئو دو موضوع پیش آمد. اول اینکه این کار تمرکز روی برند مزراتی را کم کرد و دوم اینکه مزراتی با خطر تبدیل ‌شدن به برندی سطح میانی روبرو شد که اصلاً نباید این‌گونه می‌شد.

مانلی اضافه کرده برنامه‌ی جدید مزراتی با برخی اقدامات بیشتر در سه‌ماهه پایانی امسال همراه خواهد شد. او گفته است:

حل برخی مشکلات حداقل 6 ماه طول خواهد کشید اما انتظار دارم هارالد و تیمش با آغاز نیمه‌ی دوم امسال پیشرفت‌های چشمگیری داشته باشند.

مزراتی از افت فروش شدید در چین رنج برده و البته شاهد برخی تأخیرها درنتیجه‌ی قوانین آلایندگی جدید بوده است. هرچند بزرگ‌ترین مشکل این خودروساز را می‌توان در سبد محصولات آن یافت. مدل‌های گرن توریسمو و گرن کابریوی مزراتی هم‌اکنون 11 سال است که در بازار حضور دارند و گیلی و کواتروپورته هم خودروهایی 5 ساله هستند. حتی خودروی لوانته که 2 سال است در بازار حضور دارد از افت فروش زیادی عذاب کشیده است.

امیدها برای احیای مزراتی زنده شد؟
آخرین باری که خبرهایی درباره‌ی آینده‌ی مزراتی منتشر شد به ژوئن 2018 بازمی‌گردد که برنامه‌ی آن شامل عرضه‌ی آلفیری کوپه در دو نسخه‌ی الکتریکی و پلاگین هیبریدی، تولید کراس اوور جدید در جایگاه پایین‌تر از لوانته و جانشین جدید گیبلی، کواتروپورته بوده است.

امیدها برای احیای مزراتی زنده شد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج