به گفته کریس تاکر فیلم ساعت شلوغی 4 در حال ساخت است


به گفته کریس تاکر فیلم ساعت شلوغی 4 در حال ساخت است

به گفته «کریس تاکر» (Chris Tucker) قسمت جدید از سری فیلم‌های «ساعت شلوغی» (Rush Hour) یا همان فیلم فیلم ساعت شلوغی 4 در دست ساخت است. تاکر به پادکست Winging گفت: فعلا در حال کار بر روی فیلمنامه هستیم‌ تا بتوانیم ساخت را شروع کنیم. هنوز داریم کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم به زودی تمام شود. جکی چان می‌خواهد این کار را انجام دهد،‌ من می‌خواهم انجام...

به گفته «کریس تاکر» (Chris Tucker) قسمت جدید از سری فیلم‌های «ساعت شلوغی» (Rush Hour) یا همان فیلم فیلم ساعت شلوغی ۴ در دست ساخت است.

تاکر به پادکست Winging گفت:

فعلا در حال کار بر روی فیلمنامه هستیم‌ تا بتوانیم ساخت را شروع کنیم. هنوز داریم کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم به زودی تمام شود. جکی چان می‌خواهد این کار را انجام دهد،‌ من می‌خواهم انجام دهم، استودیو il می‌خواهد انجام دهد.

در پی تایید ساخت چهارمین فیلم در فوریه، تاکر به ESPN گفت این فیلم شلوغ‌ترین شلوغی است و او و جکی آماده هستند و می‌خواهند فیلمی بسازند که همه به یاد داشته باشند. آخرین باری که این دو بازیگران کنار هم ظاهر شدند در سال ۲۰۰۷ برای ساعت شلوغی ۳ بود که دومین فیلم‌ پرفروش این سری بعد از فیلم‌ اول ساخت ۱۹۹۸ بود.

در سال ۲۰۱۱، کارگردان «برت رتنر» (Bret Ratner) گفت که احتمالا فیلم‌ دیگری ساخته نخواهد شد چون بازگشت خودش، کریس و جکی خرج‌ زیادی خواهد داشت. وارنر بروز پس از اتهامات گوناگون آزار و اذیت جنسی، ارتباطش را با این کارگردان قطع کرد و برای فیلم ساعت شلوغی ۴ دنبال کارگردان جدیدی است.

چان در سال ۲۰۱۷ گفت ادامه ندادن فیلم به خاطر مسائل مالی نبود و دلیلش حرکت در زمان مناسب بود. او به تازگی به ESPN گفت:

در ۷ سال گذشته همیشه این پیشنهاد را رد کردیم ولی دیروز قبول کردیم. ربطی به پول ندارد. منتظر زمان مناسب برای ساخت فیلم بودیم.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
به گفته کریس تاکر فیلم ساعت شلوغی 4 در حال ساخت است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...