ترامپ «مرد آب‌نباتی» را به عنوان مشاور پزشکی ارشد خود منصوب کرد + تصاویر


رئیس‌جمهور آمریکا «رانی جکسون» ملقب به «مرد آب‌نباتی» را به عنوان مشاور پزشکی ارشد خود منصوب کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه گاردین، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا «رانی جکسون» پزشک سابق خود را که پیشتر به مصرف بیش از حد الکل در محیط کار و بددهنی متهم شده بود، به عنوان مشاور پزشکی ارشد خود منصوب کرد.

کاخ سفید روز شنبه خبر انتصاب رانی جکسون به عنوان مشاور پزشکی ارشد دونالد ترامپ را منتشر کرد.

ترامپ «مرد آب‌نباتی» را به عنوان مشاور پزشکی ارشد خود منصوب کرد + تصاویر

دونالد ترامپ پیش از این، رانی جکسون را به عنوان رئیس وزارت امور کهنه سربازان معرفی کرده بود. این در حالی است که به دنبال انتشار اتهاماتی درباره رفتار‌های نادرست این پزشک در محیط کار، جکسون این پیشنهاد رئیس جمهور آمریکا را رد و همه این اتهامات را تکذیب کرد.

«جان تستر» نماینده دموکرات مونتانا پیشتر سندی را منتشر کرده بود که در آن بیش از ۲۰ مصاحبه با همکاران کنونی و سابق رانی جکسون انجام شده بود. در این سند اتهاماتی درباره مصرف بیش از حد الکل، بددهنی و اقدامات ناپسند او در هنگام کار منتشر شده بود. به عنوان مثال در بخش‌هایی از این گزارش آمده است که رانی جکسون پس از یک مهمانی به دلیل مصرف بیش از حد الکل، به یک خودروی دولتی آسیب زد. در جایی دیگر هم آمده است که دکتر جکسون در زمانی که به او احتیاج بود، در دسترس نبود، زیرا به دلیل مصرف بیش از حد الکل به صورت بیهوش در اتاق هتلش افتاده بود. همچنین به دلیل اینکه او خیلی راحت دارو‌هایی که نیاز به تجویز دارد را در اختیار بیمارانش قرار می‌دهد، به او لقب «مرد آب‌نباتی» داده‌اند. یعنی شخصی که مثل نقل و نبات دارو پخش می‌کند.

در پی گسترش این اتهامات علیه رانی جکسون، وی پیشتر ضمن تکذیب آن‌ها اعلام کرد: من در حالی که تا ابد قدردان رئیس جمهور ترامپ و اعتماد او هستم، متأسفانه پیشنهاد او را برای ریاست وزارت امور کهنه سربازان رد می‌کنم.

ترامپ «مرد آب‌نباتی» را به عنوان مشاور پزشکی ارشد خود منصوب کرد + تصاویر

رانی جکسون سال گذشته میلادی هم آزمایش سلامت دونالد ترامپ را انجام داد و پس از بررسی‌های لازم اعلام کرد رئیس جمهور ترامپ به دلیل داشتن ژن‌های خوب، از سلامت فوق العاده‌ای برخوردار است. وی حتی اعلام کرد: من به رئیس جمهور گفتم که اگر در ۲۰ سال گذشته رژیم غذایی سالم تری داشت، بیش از ۲۰۰ سال هم عمر می‌کرد.

رانی جکسون پیش از این هم به عنوان پزشک رؤسای جمهور اسبق آمریکا خدمت کرده بود. وی در دوره دوم ریاست جمهوری جرج دبلیو بوش در سال ۲۰۰۶ وارد کاخ سفید شد و در دوره باراک اوباما هم همچنان در این سمت باقی ماند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...