از کجا متوجه شویم نیاز است تشک جدید تهیه کنیم؟

۱. هنگامی که از خواب برمی خیزیم درد خفیفی را در ناحیه کمر إحساس کرده و از لحاظ فیزیکی إحساس استراحت کامل نداشته باشیم

۲. در خانه آشنایان و دوستان و یا حتی اتاق های هتل خواب راحتتری نسبت به منزل خود داریم

۳. ساییدگی تشک قابل رویت و مشهود باشد

۴. برآمدگی و یا فرورفتگی قابل رویتی در تشک باشد

فاکتورهایی که در خرید تشک نیاز است بدان اهمیت داده شود چیست؟

کیفیت و دوام تشک

در خرید تشک استاندارد و طبی قیمت آخرین فاکتوری باشد که به آن توجه می کنید سعی کنید در خرید به دوام و کیفیت کالا اول توجه کنید تشک از جمله کالاهایی محسوب میشود که خرید بی کیفیت آن آرامش شما در خواب را سلب خواهد کرد و عملا با انتخاب اشتباه محصولی یکبار مصرف را تهیه کرده اید

راحتی

این روزها علم ثابت کرده سفت بودن تشک به معنای انتخاب درست و هدفمند آن نیست. پژوهش ها گویای این نکته است که تشک های معمولی توانایی بیشتری در مهار کمردرد دارد و یک تشک خوب تکیه گاه مناسبی برای بدن از سر تا پا می باشد و ستون فقرات را در وضعیت درست و ایستاده نگه میدارد.

فضای خانه

در خرید سرویس خواب به ابعاد ان دقت داشته باشید تشک خیلی کوچک آزادی حرکت شما در شب را سلب می کند و باعث عدم آرامش شما خواهد شد.

انتخاب جنس مناسب

تشک ها از جنس های مختلفی تشکیل شده به طور مثال فوم، هوا، آب و لاتکس. این چهار ماده در ساخت تشک کاربرد فراوانی دارند و در حال حاضر تشک های جنس فوم از فروش بیشتری برخوردار است. در رتبه بعدی محبوبیت تشک، تشک های جنس هوا هستن که میزان سفتی با تنظیم هوا قابل کنترل است. تشک های آبی هم طرفداران خودش را دارد و یادآور شب های به یادماندنی پیک نیک می باشد. جنس لاتکس هم فرق زیادی با تشک های فنری ندارد که نیاز است تجربه استفاده آن را داشته باشید.

گارانتی تشک

مشکلاتی که شامل گارانتی محصول تشک باشد در همان ماه اول خود را نشان میدهد تنها کافیست تعویض ۳۰ الی ۶۰ روزه محصول را جویا شوید. اگر مشکلی در تشک وجود داشت با خیال راحت می توانید طبق قوانین ذکر شده در گارانتی آن را تعویض نمایید.

قبل از خرید تشک را تست کنید

برای اینکار نیاز است ده دقیقه بر روی تشک بخوابید به حالت های مختلف و راحتی خود را بسنجید. به وضعیت قرارگیری شانه کمر و باسن خود دقت کنید.

شرایط نگهداری و ماندگاری بیشتر تشک

۱. از پریدن فرزندان بر روی آن امتناع ورزید

۲. هر ۶ ماه یکبار آن را پشت رو و سر و ته کنید

۳. هر ۳ ماه یکبار از طول و عرض تشک ضربه های به ان وارد کنید

جهت خرید تشک رویا و تشک خوشخواب و تشک های طبی و استاندارد می توانید بر روی آن کلیک کرده و از محصولات بازرگانی سینا نماینده مستقیم تشک های رویا خوشخواب ایپک و ... بازدید نمایید