رونمایی از موتور 2019 تیم موتوجی پی سوزوکی


موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی سوزوکی از موتور 2019 خود در روز یک شنبه رونمایی کرد که از لحاظ ظاهری تغییر زیادی نسبت به سال های گذشته نداشته است. کمپانی هاماماتسو برای امسال از برگزاری مراسم برای رونمایی خودداری کرد و در یک ویدیوی یوتیوبی از موتور GSX-RR 2019 خود به همراه الکس رینز و جوان میر رونمایی کرد. تنهایی تغییری که می توان نسبت به موتور...

موتوجی پی ایران – تیم موتوجی پی سوزوکی از موتور 2019 خود در روز یک شنبه رونمایی کرد که از لحاظ ظاهری تغییر زیادی نسبت به سال های گذشته نداشته است.

کمپانی هاماماتسو برای امسال از برگزاری مراسم برای رونمایی خودداری کرد و در یک ویدیوی یوتیوبی از موتور GSX-RR 2019 خود به همراه الکس رینز و جوان میر رونمایی کرد. تنهایی تغییری که می توان نسبت به موتور 2018 مشاهده کرد، رنگ های زرد بیشتر در کناره های موتور و رنگ های خاکستری بیشتر روی فلپ جلویی و بغل موتور است.

رونمایی از موتور 2019 تیم موتوجی پی سوزوکیرونمایی از موتور 2019 تیم موتوجی پی سوزوکی الکس رینز – سوزوکی 2019

الکس رینز در سال گذشته عملکرد خوبی به همراه سوزوکی داشت و در مکان پنجم جدول رده بندی ایستاد و درباره ی فصل 2019 گفت:

اولین هدف ما رقابتی بودن است و موتوری داشته باشیم که برای پیروزی در مسابقات رقابت کند. فکر می کنم که ما هنوز نیاز به تجربه داریم اما برای پیروزی آماده ایم.

به نظر من ما پکیج خوبی به همراه موتور قبلی مان داشتیم. ما با مدیریت این موضوع سعی کردیم که با موتور خوبی وارد 2019 شویم، موتوری که در همه ابعاد بهبود یافته باشد؛ ترمزگیری، شتاب و سرعت.

رونمایی از موتور 2019 تیم موتوجی پی سوزوکیرونمایی از موتور 2019 تیم موتوجی پی سوزوکی جوان میر – سوزوکی 2019

جوان میر، قهرمان سابق موتو3 برای فصل 2019 موتوجی پی جانشین آندره یانونه در سوزوکی شده و به اولین فصلش در برترین کلاس موتورسواری امیدوار است:

هدف امسال ما بهبود تدریجی است که بتوانیم در قطر عملکرد خوبی داشته باشیم و مسابقه به مسابقه بهتر شویم.

من نیاز دارم تا خودم را با موتور، تیم و موتوجی پی وفق دهم تا بتوانم با نزدیک ترین فاصله با موتورسواران پیشتاز مسابقه دهم. این مسئله ی مهمی است.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط